**Canım Oğlum**
Canım oğlum…
Adını her söylediğimde içim ısınıyor,
Sanki bütün yorgunluklarım
Bir anda hafifliyor.
Canım oğlum…
Sen gülünce dünya duruyor sanki,
En karanlık gün bile
Işığa dönüşüyor bakışında.
Küçücük ellerinle tuttuğun bu hayat,
Benim en büyük umudum oluyor,
Sen yürüdükçe
Ben yeniden öğreniyorum ayakta durmayı.
Canım oğlum…
Düşersen korkma,
Ben kaldırırım seni yerden.
Ama asıl istediğim
Hiç düşmemen değil…
Düştüğünde yeniden kalkmayı öğrenmen.
Bazen sessizce izliyorum seni,
Ne kadar büyüdüğünü fark etmeden,
Her geçen gün biraz daha
Hayata karışıyorsun.
Ve ben…
Her anının içinde
Biraz daha sana bağlanıyorum.
Canım oğlum…
Sana öğretebildiğim her şey
Belki bir gün unutulur,
Ama sana hissettirdiğim sevgi
Hiç silinmesin istiyorum.
Güçlü ol ama sert değil,
Cesur ol ama kırmadan,
Sev ama kendini unutmadan…
En çok da
İyi bir kalbe sahip ol.
Canım oğlum…
Sen benim yarınlara inancım,
Yorgunluğumun ilacı,
Hayatımın en temiz sayfasısın.
Ve bil ki…
Ne olursa olsun,
Kaç yaşına gelirsen gel,
Benim gözümde hep
Canım oğlum kalacaksın.
Kayıt Tarihi : 13.04.2026 01:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!