Aysel Git Başımdan Şiiri - Yorumlar

Attila İlhan
15 Haziran 1925 - 11 Ekim 2005
192

ŞİİR


2473

TAKİPÇİ

Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını

Tamamını Oku
  • Tahsin Güleç
    Tahsin Güleç 04.06.2005 - 15:37

    bu şiiri tam bir aydan beri arıyorum.lakin sizde yarım yayınlamıssınız.bu şiir beni bambaşka bir âleme götürüyor.

    Cevap Yaz
  • Hakan Batlar
    Hakan Batlar 27.04.2005 - 21:23

    Beni seven herkese ben bu şiiri okudum. Benim sevdiklerim de bana bu şiiri okudular. İsimler farklı olsa da..........

    Cevap Yaz
  • Kerim Mertoğlu
    Kerim Mertoğlu 22.08.2004 - 01:56

    Aysel Git Başımdan
    Aysel git başımdan ben sana göre değilim
    Ölümüm birden olacak seziyorum.
    Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
    Aysel git başımdan istemiyorum.

    Cevap Yaz
  • Cihan Alioglu
    Cihan Alioglu 13.03.2004 - 20:33

    şiir harika ama hepsini görmeden tüm büyüsüne kapılmak ta bir o kadar imkansız.... bence de şiir tam olarak görünmeli,atilla ilhan yada en azından bu şiiri bunu hakediyo:(

    Cevap Yaz
  • Samet Genc
    Samet Genc 11.03.2004 - 20:46

    şiir güzel ama niçin bütün hepsini vermiyorsunuzz

    Cevap Yaz
  • Özlem Külaf
    Özlem Külaf 20.02.2004 - 18:12

    tek kelimeyle harika

    Cevap Yaz
  • Gülsel Aydemir
    Gülsel Aydemir 13.02.2004 - 21:11

    Çok güzel bir şiir

    İnsan bu sözleri yazabilmesi için çok cesur olması gerek.Aşk insanı hem öldüren,hem de yaşatan bir duygu.O kadar ince bir duygu ki Atilla İlhan'ı bu anlamda tebrik ediyorum.

    Cevap Yaz
  • Mevlüt Erişçi
    Mevlüt Erişçi 03.01.2004 - 17:19

    Çok güzel. Güçlü şair.

    Cevap Yaz
  • Mustafa Yanardağlı
    Mustafa Yanardağlı 12.08.2003 - 18:44

    ne demeli şimdi böyle bir ıslıkla çizilmiş mısralara ustam büyüksün. sen bir imgede yaşayacaksın hiç ölmeyeceksin...

    Cevap Yaz
  • Önder Kızılkan
    Önder Kızılkan 11.07.2003 - 04:54

    lago kendine haksızlık etme..attila ilhan ne demişse güzel der.onun için yorum yapmama gerek yok.attila ilhanın sokaktaki adam adlı romanını okuyun..romanları şiirlerinden daha harika emi olun.mutlaka okuyun.

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta