Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.
Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




bu şiiri tam bir aydan beri arıyorum.lakin sizde yarım yayınlamıssınız.bu şiir beni bambaşka bir âleme götürüyor.
Beni seven herkese ben bu şiiri okudum. Benim sevdiklerim de bana bu şiiri okudular. İsimler farklı olsa da..........
Aysel Git Başımdan
Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.
şiir harika ama hepsini görmeden tüm büyüsüne kapılmak ta bir o kadar imkansız.... bence de şiir tam olarak görünmeli,atilla ilhan yada en azından bu şiiri bunu hakediyo:(
şiir güzel ama niçin bütün hepsini vermiyorsunuzz
tek kelimeyle harika
Çok güzel bir şiir
İnsan bu sözleri yazabilmesi için çok cesur olması gerek.Aşk insanı hem öldüren,hem de yaşatan bir duygu.O kadar ince bir duygu ki Atilla İlhan'ı bu anlamda tebrik ediyorum.
Çok güzel. Güçlü şair.
ne demeli şimdi böyle bir ıslıkla çizilmiş mısralara ustam büyüksün. sen bir imgede yaşayacaksın hiç ölmeyeceksin...
lago kendine haksızlık etme..attila ilhan ne demişse güzel der.onun için yorum yapmama gerek yok.attila ilhanın sokaktaki adam adlı romanını okuyun..romanları şiirlerinden daha harika emi olun.mutlaka okuyun.
Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta