Aysel Git Başımdan Şiiri - Yorumlar

Attila İlhan
15 Haziran 1925 - 11 Ekim 2005
192

ŞİİR


2473

TAKİPÇİ

Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını

Tamamını Oku
  • Gözde Ücer
    Gözde Ücer 02.11.2005 - 23:31

    öncelikle hepimizin başı sağolsun bu şiiri ilk duyduğumda şairini merak etmiştim ve şairini ne yazık ki onu kaybettiğimizde öğrendim.

    Cevap Yaz
  • Bahadır Candan
    Bahadır Candan 21.10.2005 - 06:13

    gerçekten büyük kayıp onun gibi vatan aşıkları nadir yetişiyor onuın gibi insanlar belki 5 parmağı geçmez onun şiirlerini onun eserlerini okumak değil anlamak lazım başımız sağolsun

    Cevap Yaz
  • Miray Yalçın
    Miray Yalçın 17.10.2005 - 17:58

    bu şiiri dun dersanedeki trkçe hocam okudu we ben ağladm cok hsma gtti....basımız saolsunn:(

    Cevap Yaz
  • Belgin Sariçoğlu
    Belgin Sariçoğlu 16.10.2005 - 22:41

    Bence, Atilla İlhan'ın Aysel şiiri, insan duygularındaki karmaşanın;gelgitlerin en yalın kelimelerle ve en etkileyici şekilde anlatıldığı en güzel örneklerden biridir.
    Aysel'de biliyor aslında gitme dediğini şairin, zaten asılolan ne söylediğin değil nasıl söylediğin değil midir .
    Ruhun şad olsun Şair, huzur içinde yat.

    Cevap Yaz
  • Sedef Bazal
    Sedef Bazal 15.10.2005 - 21:27

    sana üzülüyorum sana ağlıyorum ve bu şiiri her okuduğumda yine sen varsın sadece seni anıyorum...

    Cevap Yaz
  • Selman Kaymak
    Selman Kaymak 13.10.2005 - 23:54

    selam yaw bu şiiri ben mailime atamadım Allah rızası için bana yardım edermisiniz..!

    Cevap Yaz
  • Ozan İlgun
    Ozan İlgun 01.10.2005 - 21:39

    bu şiirin tamamını yollama seçeneğiniz varmı lütfen bir hayranınızı kendinizdn mahrum etmeyin

    Cevap Yaz
  • Bahar Uludağ
    Bahar Uludağ 04.09.2005 - 12:53

    şiirin tamamının verilmemesi büyük bir SAÇMALIK! hiç vermeyin o zaman! ! !

    Cevap Yaz
  • Zözdasci
    Zözdasci 01.09.2005 - 17:46

    o kadar da büyük degil canim abartmayin..sadece maceraci ve cüretkar...biraz da matrak...aslinda tuzu kurulardan...mirasyedi...rahatin çocugu

    Cevap Yaz
  • Burçin Akçeşme
    Burçin Akçeşme 15.07.2005 - 14:52

    günümüz türk edebiyatının yaşayan en büyük temsilcisi büyük usta attila ilhanın en iyi şiirlerinden biri bence .hemşerim olan büyük ustaya saygılarımı sunarım...

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta