Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.
Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




öncelikle hepimizin başı sağolsun bu şiiri ilk duyduğumda şairini merak etmiştim ve şairini ne yazık ki onu kaybettiğimizde öğrendim.
gerçekten büyük kayıp onun gibi vatan aşıkları nadir yetişiyor onuın gibi insanlar belki 5 parmağı geçmez onun şiirlerini onun eserlerini okumak değil anlamak lazım başımız sağolsun
bu şiiri dun dersanedeki trkçe hocam okudu we ben ağladm cok hsma gtti....basımız saolsunn:(
Bence, Atilla İlhan'ın Aysel şiiri, insan duygularındaki karmaşanın;gelgitlerin en yalın kelimelerle ve en etkileyici şekilde anlatıldığı en güzel örneklerden biridir.
Aysel'de biliyor aslında gitme dediğini şairin, zaten asılolan ne söylediğin değil nasıl söylediğin değil midir .
Ruhun şad olsun Şair, huzur içinde yat.
sana üzülüyorum sana ağlıyorum ve bu şiiri her okuduğumda yine sen varsın sadece seni anıyorum...
selam yaw bu şiiri ben mailime atamadım Allah rızası için bana yardım edermisiniz..!
bu şiirin tamamını yollama seçeneğiniz varmı lütfen bir hayranınızı kendinizdn mahrum etmeyin
şiirin tamamının verilmemesi büyük bir SAÇMALIK! hiç vermeyin o zaman! ! !
o kadar da büyük degil canim abartmayin..sadece maceraci ve cüretkar...biraz da matrak...aslinda tuzu kurulardan...mirasyedi...rahatin çocugu
günümüz türk edebiyatının yaşayan en büyük temsilcisi büyük usta attila ilhanın en iyi şiirlerinden biri bence .hemşerim olan büyük ustaya saygılarımı sunarım...
Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta