Aysel Git Başımdan Şiiri - Yorumlar

Attila İlhan
15 Haziran 1925 - 11 Ekim 2005
192

ŞİİR


2472

TAKİPÇİ

Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını

Tamamını Oku
  • Gök Yüzü
    Gök Yüzü 08.02.2018 - 20:28

    Aysel git başımdan seni seviyorum...
    Suphesiz en etkileyici kismi bu son dize

    Cevap Yaz
  • İrem Başar
    İrem Başar 17.12.2017 - 19:31


    Aysel git başımdan seni seviyorum..!

    Cevap Yaz
  • Doğa Fendi
    Doğa Fendi 27.02.2015 - 15:01

    Üstad döktürmüş, tam Top 100 listesine yakışan bir şiir..

    Cevap Yaz
  • Uğur Benek
    Uğur Benek 19.05.2014 - 01:36

    Hep merak ederim,
    şairler bu isimleri nerden buluyor,
    eğer hikayenin hakiki kahramanı değilse?

    Cevap Yaz
  • Ljubav Princeza
    Ljubav Princeza 27.02.2014 - 00:47

    Islığımı denesen hemen düşürürsün,
    gözlerim hızlandırır tenhalığını
    Yanlış şehirlere götürür trenlerim.
    Ya ölmek ustalığını kazanırsın,
    ya korku biriktirmek yetisini.
    Acılarım iyice bol gelir sana,
    sevincim bir türlü tutmaz sevincini.
    Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
    Ümitsizliğimi olsun anlasana
    hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.

    En çok sevdiğim şiiri.. muhteşem...

    Cevap Yaz
  • Fatima Humeyra Kavak
    Fatima Humeyra Kavak 04.01.2013 - 23:33

    Aysel Git Başımdan

    Aysel git başımdan ben sana göre değilim
    Ölümüm birden olacak seziyorum.
    Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
    Aysel git başımdan istemiyorum.

    Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
    Dağıtır gecelerim sarışınlığını
    Uykularımı uyusan nasıl korkarsın,
    hiçbir dakikamı yaşayamazsın.
    Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
    Benim icin kirletme aydınlığını,
    hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

    Islığımı denesen hemen düşürürsün,
    gözlerim hızlandırır tenhalığını
    Yanlış şehirlere götürür trenlerim.
    Ya ölmek ustalığını kazanırsın,
    ya korku biriktirmek yetisini.
    Acılarım iyice bol gelir sana,
    sevincim bir türlü tutmaz sevincini.
    Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
    Ümitsizliğimi olsun anlasana
    hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.

    Sevindiğim anda sen üzülürsün.
    Sonbahar uğultusu duymamışsın ki
    içinden bir gemi kalkıp gitmemiş,
    uzak yalnızlık limanlarına.
    Aykırı bir yolcuyum dünya geniş,
    Büyük bir kulak çınlıyor içimdeki.
    Çetrefil yolculuğum kesinleşmiş.
    Sakın başka bir şey getirme aklına.
    Aysel git başımdan ben sana göre değilim,
    ölümüm birden olacak seziyorum,
    hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.
    Aysel git başımdan seni seviyorum...


    Attila İlhan

    Ümitsizligin icinde, sitem karisik boynu bükük duygular...

    Böyle güzel bir siiri secen, Secici kurula tesekkürler...

    Cevap Yaz
  • Ahmet Emer
    Ahmet Emer 04.01.2013 - 18:23

    Ne denir Usta' ya, ne yazmışsa güzel yazmıştır...

    Cevap Yaz
  • Tayyibe Atay
    Tayyibe Atay 04.01.2013 - 16:25

    'Sonbahar uğultusu duymamışsın ki'

    anlaşıldı,ikincibahar aşklarına tutulmuş Atila İlhan...:)))lakin bir türlü kıyamamış Aysel'ine...kıymasındı zaten!..çok da güzel anlatmış bu olabilirlik macerasını...kendine de yazık etmiş bence:))neyse..geçenlerde bir derneğin düzenlediği yemekli eğlence gecesi vardı...şiir okumamı istediler orada...bütün davetliler kadındı..kalktım dedim ki:iki kere aşık olanlar parmak kaldırsın bakalım!:)))benimle birlikte iki kişiydi havaya elini kaldıran:)) hımmm dedim,saklıyorsunuz ama ben biliyorum hepiniz iki kere aşık oldunuz deyince,herkes gülmeye başladı:)))iyi o zaman dedim 'Aşk Romanı' adlı şiirimi okudum onlara...

    işte böyle efendim...

    selam olsun Aysel'e diyor,çok değerli şaire rahmetler diliyorum...toprağı bol olsun..herkese saygılarımla...

    Cevap Yaz
  • Selma Ecer
    Selma Ecer 04.01.2013 - 14:21

    Nur içinde yat Usta.

    Cevap Yaz
  • Hüseyin Demircan
    Hüseyin Demircan 04.01.2013 - 14:19

    aysel kedimi..
    yoksa bir insanmi..
    orasini tam anliyamadim..

    sari tuylu sarman cins.. hafifte sirnasik.. bir kedi ise.. sairin tepkisi cok dogal..

    ancak.. aysel bir bayansa.. bu kadar israrci olmamaliydi.. diye dusunuyorum..

    fakat.. siir olarak.. gercekten.. hakki verilmis.. bir eser..

    kendisini rahmet ile anar.. secki sebeb.. tesekkur..

    gercektende.. eger.. siir.. beyin ve dusuncenin.. urettigi.. urun degil..

    kalem kagit silgi kalemtras marifeti ile imal edilen.. mamul ise.. en iyi imalatlardan biri diyebilirim.. yalin sade akici.. saygilar..

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta