Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.
Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Aysel git başımdan seni seviyorum...
Suphesiz en etkileyici kismi bu son dize
Aysel git başımdan seni seviyorum..!
Üstad döktürmüş, tam Top 100 listesine yakışan bir şiir..
Hep merak ederim,
şairler bu isimleri nerden buluyor,
eğer hikayenin hakiki kahramanı değilse?
Islığımı denesen hemen düşürürsün,
gözlerim hızlandırır tenhalığını
Yanlış şehirlere götürür trenlerim.
Ya ölmek ustalığını kazanırsın,
ya korku biriktirmek yetisini.
Acılarım iyice bol gelir sana,
sevincim bir türlü tutmaz sevincini.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
Ümitsizliğimi olsun anlasana
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.
En çok sevdiğim şiiri.. muhteşem...
Aysel Git Başımdan
Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.
Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını
Uykularımı uyusan nasıl korkarsın,
hiçbir dakikamı yaşayamazsın.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
Benim icin kirletme aydınlığını,
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Islığımı denesen hemen düşürürsün,
gözlerim hızlandırır tenhalığını
Yanlış şehirlere götürür trenlerim.
Ya ölmek ustalığını kazanırsın,
ya korku biriktirmek yetisini.
Acılarım iyice bol gelir sana,
sevincim bir türlü tutmaz sevincini.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
Ümitsizliğimi olsun anlasana
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.
Sevindiğim anda sen üzülürsün.
Sonbahar uğultusu duymamışsın ki
içinden bir gemi kalkıp gitmemiş,
uzak yalnızlık limanlarına.
Aykırı bir yolcuyum dünya geniş,
Büyük bir kulak çınlıyor içimdeki.
Çetrefil yolculuğum kesinleşmiş.
Sakın başka bir şey getirme aklına.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim,
ölümüm birden olacak seziyorum,
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.
Aysel git başımdan seni seviyorum...
Attila İlhan
Ümitsizligin icinde, sitem karisik boynu bükük duygular...
Böyle güzel bir siiri secen, Secici kurula tesekkürler...
Ne denir Usta' ya, ne yazmışsa güzel yazmıştır...
'Sonbahar uğultusu duymamışsın ki'
anlaşıldı,ikincibahar aşklarına tutulmuş Atila İlhan...:)))lakin bir türlü kıyamamış Aysel'ine...kıymasındı zaten!..çok da güzel anlatmış bu olabilirlik macerasını...kendine de yazık etmiş bence:))neyse..geçenlerde bir derneğin düzenlediği yemekli eğlence gecesi vardı...şiir okumamı istediler orada...bütün davetliler kadındı..kalktım dedim ki:iki kere aşık olanlar parmak kaldırsın bakalım!:)))benimle birlikte iki kişiydi havaya elini kaldıran:)) hımmm dedim,saklıyorsunuz ama ben biliyorum hepiniz iki kere aşık oldunuz deyince,herkes gülmeye başladı:)))iyi o zaman dedim 'Aşk Romanı' adlı şiirimi okudum onlara...
işte böyle efendim...
selam olsun Aysel'e diyor,çok değerli şaire rahmetler diliyorum...toprağı bol olsun..herkese saygılarımla...
Nur içinde yat Usta.
aysel kedimi..
yoksa bir insanmi..
orasini tam anliyamadim..
sari tuylu sarman cins.. hafifte sirnasik.. bir kedi ise.. sairin tepkisi cok dogal..
ancak.. aysel bir bayansa.. bu kadar israrci olmamaliydi.. diye dusunuyorum..
fakat.. siir olarak.. gercekten.. hakki verilmis.. bir eser..
kendisini rahmet ile anar.. secki sebeb.. tesekkur..
gercektende.. eger.. siir.. beyin ve dusuncenin.. urettigi.. urun degil..
kalem kagit silgi kalemtras marifeti ile imal edilen.. mamul ise.. en iyi imalatlardan biri diyebilirim.. yalin sade akici.. saygilar..
Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta