Aysel Git Başımdan Şiiri - Yorumlar

Attila İlhan
15 Haziran 1925 - 11 Ekim 2005
192

ŞİİR


2472

TAKİPÇİ

Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını

Tamamını Oku
  • Ahmet Tuzun
    Ahmet Tuzun 28.07.2006 - 21:05

    arkadaşlar valla ben bu şiiri ne kadar okusam daha çok hoşuma gidiyor tşk ederim antoloji bize böyle güzel şiir ler ve güzel likleri önümüze getirdiğin için

    Cevap Yaz
  • Agökçe Gököz
    Agökçe Gököz 27.07.2006 - 22:40

    edebiyat dersinde sık okuduğumuz şiirlerdendi...özledik o günleri...

    kendinden uzak tutmaya çalışırken birini, onu sevmek...

    Cevap Yaz
  • Ahmet Tuzun
    Ahmet Tuzun 23.07.2006 - 22:40

    valla bu şiri lise bir de hocemız okumuştu çok güzel okumuştu

    Cevap Yaz
  • Ercan Avcı
    Ercan Avcı 17.07.2006 - 17:39

    ekol olan bir şairin ekol bir şiiri.siiri okumak ilk satırla son satırı okumak aynı bence

    Cevap Yaz
  • Hüseyin Rahmi Levent
    Hüseyin Rahmi Levent 21.04.2006 - 19:21

    attila ilhan'ın bütün şiirleri içerisinde en fazla beni tutan sarıp sarmalayan şiirlerinden birisi bu şiir..ikiye bölünmüş bir adamı oynuyor şair..akıl ve kalp diyebiliriz buna..bütün bunlara son noktayı son mısra koyuyor sanki:seni seviyorum..
    kalbe biraz pahalıca bir zafer kazandırmış attila ilhan..
    mezar şairlere fazla yabancı gelmez herhalde..
    nur içinde yatsın..

    Cevap Yaz
  • 11.04.2006 - 12:38

    çok severek okuduğum,okumaya doyamadığım bir şiir...nur içinde yat üstad:)

    Cevap Yaz
  • Aliefesakarya
    Aliefesakarya 18.01.2006 - 19:49

    Acaba gelirmi yine böyle efsane şairler.

    Cevap Yaz
  • Hüseyin Turan
    Hüseyin Turan 01.12.2005 - 02:15

    herkesin bir ayseli ve hiç sevmediği bir kadınları var mıdır acaba üstad gibi.sadece siirleri degil kitapları,çevrimleri,ve insanlığı ile büyük bir kaptan... siir mi mükemmel

    Cevap Yaz
  • Atıl Kesmen
    Atıl Kesmen 24.11.2005 - 20:09

    Gönül sevgisinin aysel'e dönüşüp git başımdan derken ne olur kalbime gel olarak seslenişi ile bütünleşmiş taze bir nefes....Saygılarımla....atıl kesmen

    Cevap Yaz
  • Muhammet Burak Taş
    Muhammet Burak Taş 12.11.2005 - 10:44

    çok harika gerçekten bu şairimizi kaybettiğimiz için bende üzgünüm ama kendisi ölmez eserler bıraktı geride Allah kalanlara sabır versin sevenlerine baş sağlığı diliyorum ....

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta