Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.
Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




arkadaşlar valla ben bu şiiri ne kadar okusam daha çok hoşuma gidiyor tşk ederim antoloji bize böyle güzel şiir ler ve güzel likleri önümüze getirdiğin için
edebiyat dersinde sık okuduğumuz şiirlerdendi...özledik o günleri...
kendinden uzak tutmaya çalışırken birini, onu sevmek...
valla bu şiri lise bir de hocemız okumuştu çok güzel okumuştu
ekol olan bir şairin ekol bir şiiri.siiri okumak ilk satırla son satırı okumak aynı bence
attila ilhan'ın bütün şiirleri içerisinde en fazla beni tutan sarıp sarmalayan şiirlerinden birisi bu şiir..ikiye bölünmüş bir adamı oynuyor şair..akıl ve kalp diyebiliriz buna..bütün bunlara son noktayı son mısra koyuyor sanki:seni seviyorum..
kalbe biraz pahalıca bir zafer kazandırmış attila ilhan..
mezar şairlere fazla yabancı gelmez herhalde..
nur içinde yatsın..
çok severek okuduğum,okumaya doyamadığım bir şiir...nur içinde yat üstad:)
Acaba gelirmi yine böyle efsane şairler.
herkesin bir ayseli ve hiç sevmediği bir kadınları var mıdır acaba üstad gibi.sadece siirleri degil kitapları,çevrimleri,ve insanlığı ile büyük bir kaptan... siir mi mükemmel
Gönül sevgisinin aysel'e dönüşüp git başımdan derken ne olur kalbime gel olarak seslenişi ile bütünleşmiş taze bir nefes....Saygılarımla....atıl kesmen
çok harika gerçekten bu şairimizi kaybettiğimiz için bende üzgünüm ama kendisi ölmez eserler bıraktı geride Allah kalanlara sabır versin sevenlerine baş sağlığı diliyorum ....
Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta