Aysel Git Başımdan Şiiri - Yorumlar

Attila İlhan
15 Haziran 1925 - 11 Ekim 2005
192

ŞİİR


2473

TAKİPÇİ

Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını

Tamamını Oku
  • Aydın Can Gür
    Aydın Can Gür 15.06.2003 - 00:04

    Kötüyüm, karanlığım, çirkinim. Ne var ki bir Aysel'e git diyebilmek harcım değil böyle açık yüreklilikle.

    Cevap Yaz
  • Can Duman
    Can Duman 16.12.2002 - 22:19

    Bu herhalde en iyi şiirlerinden biri
    Zor bir iş hem bu kadar sevip hem de git başımdan diyebilmek
    Ama Aysel'i de takdir etmek gerek; kendini karanlık ve çirkin bulup sevdiği kadını yanından uzaklaştırmaya çalışan bir adamı yine de inatla sevebilmek.

    Cevap Yaz
  • Bilal Şahin
    Bilal Şahin 27.09.2002 - 23:21

    valla önemli olan atilla olmak değil öle sevabilmek baksana kızı düşünüp kendinden uzaklaştırıyor tabe ters tepki yapıyor aysel gitmiyor buradan tüm aysellere yada aysel gibi sevilmek isteyenlere diyorum hiç kimse atilla abimiz gibi değildir herkes değişik sever mesela ben manyakça severim tutulurum ama belli etmem ne olursa oolsun nasıl olursa olsun yeterki sevin birbirinizi şimdi kaçıyorum byes

    Cevap Yaz
  • Bülent Taşkın
    Bülent Taşkın 23.09.2002 - 16:41

    aysel niye kötü karanlık ve çirkin bir mutluluğu yaşamak ister ki

    Cevap Yaz
  • Erhan
    Erhan 16.01.2002 - 14:19

    atilla ilhanla aynı liseden mezunum çok mutluyum!
    buda en beğendiğim şiirlerinden...
    fazla söze ne gerek...

    Cevap Yaz
  • İlyas Bulut
    İlyas Bulut 11.01.2002 - 12:29

    Zevkler ve renkler tartışılmaz sözüne saygı duyduğumu bildirerek, Atilla İLHAN gibi bir şiir üstadının en güzel şiirlerinden birine 4,7 ortalamasını layık gören tüm arkadaşları da kınıyorum!

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 116 tane yorum bulunmakta