Ah ile eder feryat,
Çeker bin bir dert.
Sensizlik son günlerde,
Zor uğraş bu yerlerde.
Aydın GÜRZ
dokun hadi!
gözlerim gözlerindeyken
yüreğimden damlayan gözyaşlarıma...
aydın gürz
Seni
o kadar çok
yazmışım ki içime.
Şimdi
silmeye
zaman yetmiyor...
Acı en çok tepeden tırnağa, bedeninin mantığının kontrolünden çıkması ile hükümsüz bırakılan her şeydir.
Aydın Gürz
En derinine
Dokunmalı aşk dediğin
Busende gizlenmeli
Tüm heyecanın
Rivayet bu olmalı,
Kalbe dolmalı
Senin
eserinin olduğunu
biliyorum ya
yüreğimde;
işte o yüzden
huzur var içimde...
Bir yoksulluk hikayesi aslında benimkisi.
Kısaca özetlemek gerekirse;
Sen yoksun...
AYDIN GÜRZ
Ah zaman
Dursun biraz yelkovan
Arkada kalanlarım var
Yarına gidecek hatıralar
Aydın GÜRZ
Seni O Kadar Sevdim ki ! ! ! Daha Fazla Üzülmemen İçin Gidiyorum ! ! ! içimde sana has bildiğim tüm sevda nöbetlerimi tutmaya. varsa yoksa aynada bakıp gördüğüme. yukarı bakıp göremediğime güvenerek. Belkide Umuda Gidiyorum...
Aydın Gürz
Olmasaydı çileler
emeğin değerini
nerden anlayacaktın
olmasaydı ölümler
zamanında sevmeyi
nerden öğrenecektin…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!