Yıllar yıllar sonra
Yıllar yollardan sonra
Hayatlar, mekanlar, şehirler
Bile değişmişken
Nereden çıktın geldin aklıma
Emin olmadım
Haydi yine tut elimden.
Çok geç kalmadık sevgiye.
Yaşanacak bir ömür var daha.
İstersen yaşarız doya doya.
Bekliyorum yine seni aynı sokaklarda.
Dönersin belki bir gün mutlu edersin beni de.
Ufuktaki yıldız olsan,
Kutuplarda ki buz olsan,
Güneşte ki alev olsan,
Yine seni çalacağım.
Ulaşılmayan yar olsan,
acıtmaz sanma
yokluğun ruhumu
özlediğimde ellerimle
asarım boynumu
içinde
huzur var işte
santimi değil
metresine kadar senin
bu aralar
değil tüm zamanlar
Şimdi bahardan kalma bir yaz lazım bana
Sahil kenarında hafif bir meltem
Çakıl taşlarının seslenip dile geldiği dalgalar
Bir fincan kahve az şekerli
Sevdiğim bir aşk romanı az acılı
Ruhuma iyi gelecek bir sessizlik
Kalbimin bir yanı yaralı
Senden sonra yarımın
Yarım her şey kalbim gibi, yaralı tüm aldanışlar.
Kalbimin yarısı sende kaldı.
Sen anlamadın tüm gülüşler canımı aldı.
Ve bu dünyam senin uğruna boşuna yandı.
Yarım kaldı
dilimde heceler
sana söylemedik
ezberimde geceler
Aydın Gürz
Yarın gelir mi acaba
Biz yine olur muyuz?
Şu üç günlük dünyada,
Yarın olur mu acaba
Bir kere olsun gülermiyiz
İçten gelen duygularla
Ben seni
hep yarın gibi düşündüm
hep yarınlara hayalini kurdum
ve yarın gibi sevdim
Çünkü yarınlar;
Düşler gibi güzel




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!