ŞİİR
TAKİPÇİ
düğün var gibiserçenin sarayındamutluluk sesi
köpek dişinebiriktirmiş hıncınıdilinde riya
neşeli kelebeklergurubun kızıllığına boyayıp kanatlarınıölüme uçtular
her sonbahardasevdiğinden ayrılırkurur elleri
canına kıydı maskeli hırçın rüzgargenç fidanların
düştüğün yerdegözlerimin sancısıhıçkırıklarım
ürkek güvercinkorkusunu d/indirdiayağı yerde
seferden döndüsarmaşığın ipiylekertenkeleler
güneş batıncakalbiniz kararmasınkalaydır umut
baharda buluşmak içinrüzgarla sözleştiyaz otunun tohumu
Şiirlerini okudum. Memnun oldum. Size yaradıcılıq uğorları arzusu ilə
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi
-
Hazangül Hüseynova
-
Sevilay Şahbaz
-
Sevilay Şahbaz
Tüm YorumlarŞiirlerini okudum. Memnun oldum. Size yaradıcılıq uğorları arzusu ilə
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi