dilde elde bir kara sürüyor sağa sola
çaldığı elma için çentik atıyor dala
münafık mı müşrik mi inanan belli değil
birbirini beğenmez ahkam keser kul kula
yaptığım bütün savaşları kaybettim
ama her defasında bir korkumu yeniyordum...
feryatla figanla kısıldı sesim
dilimde yıllanan sus'u kaldırdım
hırçın köpek gibi hırlarken nefsim
mananın üstünden sis'i kaldırdım
kaldırım taşlarına düşen ıslak ışıklarda
ve
düşüncelerim isyana dönerken
ıslanır gözlerim
pişmanlıklarımı geceye söylerim
siz hiç kuşlarla uçtunuz mu
ya hiç konuştunuz mu
en içli sevda şiirlerini kanatlarına yazdınız mı
kanatlarına hasreti
ayaklarına aşk mektubu bağlayıp
uzak diyarlara uçurdunuz mu
bir yerlerde yeni hayatlar kurgulanırken
bilmiyorum ki
senli geçmişimi nereye saklayacağım
içime batan bu yalnızlık
aynadaki suretim kadar gerçek
bu kadar candan isteme beni
hayal kırıklığı cam kırığı gibidir.
nereye elini atsan
nereye baksan
bir yanın acır




-
Hazangül Hüseynova
-
Sevilay Şahbaz
-
Sevilay Şahbaz
Tüm YorumlarŞiirlerini okudum. Memnun oldum. Size yaradıcılıq uğorları arzusu ilə
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi