'Kartallar yalnız uçar
kargalarsa sürüyle'..
Üzülme!
'İki elden ses çıkar '
Niyetim açmak yine perdesini umudun
Bakarsın yitirilmiş yıllara kavuşurum
Eğer kısmette varsa, ben perdenin ardında
Belki de aradığım mutluluğu bulurum
…………….*…….
Niyetim açmak artık perdesini umudun
Üç yıl az zaman mıdır, gece gündüz bakıştık
Üç yıl, üç ömür gibi karşıdan cilve yaptık
Sen buluttan şapkanı sürekli taktın durdun
Ben senin bu haline, endamına vuruldum
Yapayalnız yaşayan bir keşişe benzerdin
Türk Yıldızları geliyor
saatte 900km hızla
Gönülleri fetheden şanımız
Dillere destan olan imanımızla
Çocukluğumuzda
ayı oynatıcıları vardı
Burunlarına zincir geçirdikleri ayıları
sokak sokak dolaştırırlardı
*
Aşk, sevgidir
Sevgi, emek!
Vermeyince
çoğalmıyor mübarek!
Aşk..aşk…aşk!
……………..diye diye,
başımın etini yediniz
Aşk, hastalık değil
............mutluluktur dediniz.
Komutanın emrine
tereddütsüz uyarak
Esas duruşta, "Emret,
komutanım! ” derdiniz
Gemilerden gülleler
yağarken başınıza
1912 yılında Edirne;
0smanlı Devleti’nin
Balkanlar’daki en güzel
kentlerinden biriydi
Selanik, İzmir ise
Yıl 1915:
Dünya, I.Cihan Harbi’nde
0 günün 0smanlı yöneticileri
Almanların oyununa gelerek
................................savaşa katılmış
İngiliz ve Fransız donanmaları




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz