1912 yılında Edirne;
0smanlı Devleti’nin
Balkanlar’daki en güzel
kentlerinden biriydi
Selanik, İzmir ise
Yıl 1915:
Dünya, I.Cihan Harbi’nde
0 günün 0smanlı yöneticileri
Almanların oyununa gelerek
................................savaşa katılmış
İngiliz ve Fransız donanmaları
-1-
0nlar,
toprağın çocuklarıydılar.
tarlada toprak
evde, hamur yoğururdular
Türk geleneği midir
yoksa Balkanlarda,
hıristiyanlarla birlikte yaşayan
müslümanların
hıristiyanlardan aldığı
Harmanla ev arasında;
rüzgarda sallanan
buğday başağı gibi yürüyen
ve kucağındaki bebesiyle
Eve geldim,
kitaplığım yok!
-Hanım, kitaplarım nerede?
-Kanatlanıp uçtular!
- Ya yuvaları?
Onlar da peşlerine takıldılar!
Gençliğimi gurbette harcadım geldim
Gurbetin kokusunu bilmem bu yüzden.
Yalnızlığı yaşadım, hasretlik çektim
Dağların derdini bilmem bu yüzden..
.…..…….*………….
Ay değil, yıllarca çocuk okuttum
Uzaylı dostum ,SMS’ni aldım
........................ve çok memnun oldum
Ben ayrıldıktan sonra
Oralarda ne var ne yok ? diyorsun
Anlatayım !
İnanmayacaksın ama
Hiçbir bağlantım yoktur
ama Eskişehir’deyim!
Niçin Eskişehir’deyim, bilmiyorum..
Çünkü rüyadayım.
….
Ablam içerden seslendiğinde
....Fatih Sultan Mehmet’in torunu,Edirne-Tunca
Nehri kıyısındaki -Unesco tarafından Dünya Mirası
Geçici listesine alınan- II.Bayezıt Külliyesi’ni yaptı-
ran II.Bayezıt’ın oğlu olan ve sertliği ile meşhur 0s-
manlı Devleti’nin dokuzuncu padişahı Yavuz Sultan
Selim’in, sırtında çıkan bir çıban yüzünden öldüğünü




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz