Ne zaman soluklansam
.................................şu "Şehitlik Parkı"nda
Eski dereler akar ayağımın altında
Sıçrayan damlalardan anılarım fışkırır
Her biri halay çeker suyun şırıltısında
Geçmişe köprü olur suya düşen damlalar
Bahar ve yaz akşamları
Kızkulesi Sahili’nden cenneti izlerim
Önümde yaldızlı mavi deniz
Denizde Kızkulesi
Kızkulesi’nin arkasında Avrupa Yakası
Avrupa Yakası'nda
Camilerle bezeli kutsal bir şehir varmış
Ustalık eserini Sinan bu kentte yapmış
Meriç, Arda ve Tunca bu beldede birleşir
Söğütlerin altından kıvrım kıvrım akarmış
Adını almışsın bir "sarıöz" den
Belki ayçiçeğinden, belki başaktan
Bir selam var desem Sarı Saltuk'tan
Köpüren dalgalarla şaha kalkarsın!
Katmer katmer gonca bir gül denizin
Geçenlerde bir rüya gördüm
güzel bir rüy
mavi-âcivert suları olan
bir boğazdaymışım güya
Boğaz,
Marmara Denizi ile Karadenizi
Aaaa bak,
baştan anlaşalım!
kavga etmeden önce barışalım..
peri kızı meri kızı istemem
kalmadı hayallerle uğraşacak zamanım.
Bana insan lazIM
Her doğum bir ölümle,
Her ölüm bir doğumla gelince,
....…………………...............…hep şaşıldı
Canlılar neden ölür, asla anlaşılmadı
Kâbil’den başlayarak
…………........….......öldürdü hep insanlar
Ne insanlar geldi geçti önümden
Kimi melek, kimi insan türünden
Kimi var ki geçilmiyor kibrinden
Hasta mıdır sağlam mıdır bilinmez.
…..……….**………
“Selam vercem” vallahi de gönülden
Selimiye dendi mi
Ölü insan dirilir!
Çünkü cami içinde
Tek ters lâle bilinir
*
Camiye gelen herkes
Martılar
yalnız.denizde bulunur
ve kuşlar,
............geceleri uyur sanırdım
Dün yanıldığımı anladım,




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz