“Acaba bir gün gülecek miyim” şarkısını
unuttu beyinlerimiz
çünkü artık biz ölümü bekleyen emeklileriz
her gün aynı güzergahta gidip gelen
toplama kampındaki tutsaklar gibiyiz
Bilmem neden,
ne zaman
Eminönü’den kalkan
…………………..…….…….bir vapur görsem
Amerika Kıtası’na bir kaç kez giden
……........................................ilk Türk Gemisi
Akıllı olan çocuk
Suyu boşa akıtmaz
Damlayan su gördü mü
Kurnayı açık tutmaz
*
Gereksiz yanan ampül
Nereden gelir
ekim ayının bu sihirli havası,
……………………….bilmem!
İçime bir kasvet çökelir
yaşamak bu kadar güzelken
Sayın ant.com.yetkilisi,
Sizlere ulaşamadığımdan buraya yazmak zorunda kaldım..Umarım soruma yanıt alabilirim
EXTRA İŞLEMLERDEN YARARLANMAK; ÖRNEĞİN, ŞİİRLERİMİ E-KİTAP HALİNE GETİREBİLMEK İÇİN GEREKLİ OLAN 40..Tl...tutarındaki abonelik ücretini Garanti Bankası'nın 404 no:lu ACIBADEM ŞUBESİNDEKi 6296099 nolu Yenimedya Elektronik Yayıncılık Hesabına, 23.kasım.2016 tarihinde, aynı bankanın Keşan Şubesi bankamatiğinden yatırdım..
Bu hesaba yatırma nedenim 1016 nolu Koşuyolu Şubesindeki 6298211 numaralı hesabına banka görevlilerinin ulaşamamış olmasıdır..
Ekstra hizmetlerinizden ne zaman yararlanacağımın bildirilmesini saygı ile arz ederim..24.kasım.2016
Gençliğin kanadına
taktığın o gönlünle
Sağa sola bakmadan
uçtuğun yıllar var ya
“Yaşadım! ” demek için
Enez'de olmak yeter
Enez öyle güzel ki
Bir günü, ömre bedel
Örneğin; ufuklarda
Ne zaman yoğun kar yağsa
Doğanın bir parçası
…....olduğumu duyumsarım
Ne araba gürültüsü vardır çevremde
Ne mahşeri kalabalıklar
Covid-19 adındaki bu illetin
……………………………….önüne geçemezse insanlar
Müzelerden sokaklara çıkacak gibi
öküz arabaları, kağnılar, dövenler , çarıklar..
Birbirimize karşı bu hoşgörüsüz yaklaşımlarla
1950 li yıllara döneceğe benziyoruz arkadaşlar..
İçi zehir dolu kapkara dumanlar
kara kanatlı Azrailler gibi
günün her saatinde
üstünüzde dolaşacak
*
Siz onları soludukça ,




-
Gülçin Demirci
-
Gülçin Demirci
Tüm Yorumlarsevgili Ali Koç hocam lütfen heyecanımı hoş görün, bu benim için çok güzel,süper bir tesadüf oldu.şairlik durumunuzu bilmiyorduk.necdet hocayı biliyorduk ta,siz
bize böyle birşey demediniz.ama çok mutlu oldum. lütfen bir iletişim adresi verin.sevgiler.en de emekli oldum.özel kolejlere geçtim.lü ...
sevgili hocam size nasıl ulaşabilrim.lütfen msn ize beni eklermisiniz