SEN VE BEN
Sen nerdeysen ben ordayım
Arama beni baktığın yerdeyim
Her dem seninleyim ben
Her dem seninleyim
SEN VE BEN
-Üstü kalsın diyordu bu aşkın
Fazlası sende kalsın eldeki bana yeter
Biraz olsun sende olsun kalanı
Bu aşk en çok senin yanında bulur değerini-
SESSİZ AŞK
Açık adresi düşlerimin görünür
Belleğinde nice bir karışıklıklar
Dur yaklaşma ötesini sana söyleyemeyeceğim
Altın sarısı hayallerim var
SESSİZ ÇIĞLIK
Bu ikindi sularında ben
Çok yalnız bir çağrıyı denedim
Sesim çıkmadı
Bu kıyamet öncesi çığlıktı kopmadı
SEVİLEN AŞK
Bu şiir hiç bitmeyecek
Bu destanlık ömür ve aşkın
Destanı yazılacak
Aşk öyle sevilecek ki
SEVGİLİ YÂRİM
Dinç bir akıl gerek bana yüce bir gönül
Her şey seni sevmek adına sevgi yüce bir şey
Şimdi hepsi geçmişte kaldı yaşanan aşklar düş kırıklıkları
SEVİNCİ BÖLÜŞMEK
Köpüklü dağlardan aştığı
Bizi bir ırak ülkeye sürgün eden
Alıp götürsün bizi gül çağlarına
Ölümleri diri kılan bir sultan
AŞK ŞİMDİ
Sen şimdi beni yok sayacak mısın yok saydın da
ŞİMDİ sen beni yakacak mısın yakacaksın da
Sen şimdi bana yeni oyunlar kuracak mısın kuracaksın da
ŞİMDİ NE OLACAK
Bizi yönetenler ne düşünüyor acaba? Bu bir ekonomik kriz değil mi yoksa? Kontrollü kriz mi yaşıyoruz? İlerim öyle olur. Yoksa bir uçurumun başında intihar etmeye hazırlanan bir zavallı insan durumunda görünüyoruz.
Kimilerine göre kontrollü bir kriz bu ama yanlış hesap edilmiş. Cari açığı ortadan kaldırmak, büyümeyi daha sağlıklı gerçekleştirmek için planlı, bilinçli ve maksatlı önlem alınmayan bir krizle karşı karşıyayız.




-
İsmail Karaosmanoğlu
Tüm Yorumlarhaydi şair dostlar görüşelim