Meleklerin avucunda duaydım, alkıştım
Ben hangi akılla insan olmaya kalkıştım
Acımasız insanlara duygularım yetim benim
Yine de vardır her insana merhametim benim
Köprüyü geçerken dayı dediğiniz her ayı
Gün gelir dar eder size köprüsüz dünyayı
İyisi mi köprünün başında kalsın dayılar
Masumdu zaten hep, masum kalsın ayılar
Toprak ki imtihanı başlatan o gizli perde
Ne mücizeler yaşanır bilir misin şu yerde
Ölmüş tohum atarsın taze ab-ı hayat olur
İnsan elinden alsan tazesi bile bayat olur
İçim yanıyor, yangınım çok duman yok
Kederlerdeyim, mutlu olduğum an yok
Şöyle bir doyuncak güleyim dedim de gülemedim
Gönlümdeki boşluğu dolduracak kul bulamadım
Dünya dediğin ne kadar da geçici ve hammış
Sevinci eksik, mutluluğu yarım, kederi tammış
Ölüm mutluluğu toprağa gömmüş
Lakin mutluluğa tek yol ölümmüş
Mutluluk yok ne gülde ne bülbülün sesinde
Nasıl mutlu olunur ölümün gölgesinde
Emrettin namazı, hoş geldi bana
Namazsız hayat, boş geldi bana
Elli vakit iken, beş geldi bana
Seve seve kılarım, nasip edersen
Sürün demedin de, sen dedin eğil




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!