Anne karnında ısındık dünyada haşlandık
Boşuna umutlandık, sevindik, telaşlandık
Hangi ara büyüdük biz, ne ara yaşlandık
Ölüm de yetmedi tabutumuzda taşlandık
Hayat ile ölüm çizgisinde bir arayım
Hayat ölümden, ben hayattan karayım
Hayat zor, ben yorgunum, halim yok, yol uzun
Düştüm derin sulara, köprüsü yok, göl uzun
Rahmet-i Rahman'dan umut kesilmez amma
Zindan karanlık, duvar kalın, dikenli tel uzun
Bazen neşe içindeyim, bazen daralıyorum
Bazen sevdama kanıp, gönlümü yaralıyorum
Bazen hayata kızıp, ölümü aralıyorum
Bazen dünyaya dalıp, ömrümü karalıyorum
Öyle bir hayır yap ki zaman dursun bugün
Hayrını istemeyen şeytan kudursun bugün
Günahla nefis arasında perde olan edep ile ardır
Nefis; haramı helal gibi süsleyen bir hilekardır
En büyük mutluluk hissettiğiniz değerdir
Dünyadaki cennet, o sevildiğiniz yerdir
Şu dünyanın yükünü bırak eller taşısın
Nasıl olsa ölünce iki damla gözyaşısın
Bir tren yolunun raylarıyız biz
Tutunuyoruz, yanaşamıyoruz
Nedir bu sevdanın ardındaki giz
Bakışıyoruz, kavuşamıyoruz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!