Asla" demişti.
Asla seni bırakmıycam.
Asla sevmekten vazgeçmiycem.
Asla bensiz kalmıycaksın.
Asla bitmiyecek...
Ne çok asla'sı vardı halbuki.
Şimdi her mevsimde zemheri yaşatan adam.
Bana tutamayacağı aslaların sözünü verip,
En aşık yanımdan yararlanıp,
Kaşık kadar kalmış vicdanı sızlamadan
Bende kocaman bir asla inşâ etti.
Artık,
Asla inanmıycam.
Asla aldanmıycam.
Ama asla...
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 22:01:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Saçlarımdaki o sevgi dolu ellerin izi dururken, o ellerin bir zemheriye dönüşeceğini hiç düşünmemiştim. Şimdi, o anıların üzerine kilitli bir kapıdan geriye kalan tek şey bu satırlar.... (Bazı vedalar, kışın en soğuk gününü getirir...)Bunun şiir hakkında,sen ne düşünüyorsun sevgili okurum.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!