ZAMANIN ÖTESİNDE
Kainatın kalbinde bir zerreydim,
adımı aradım, yankımı aradım.
Dağların suskunluğunda, denizlerin hırçın dalgasında sordum,
"ben kimim?"
Bir ney’in iniltisiydi ruhum,
ayrıldığı kamışlığın hasretinde.
Her nefes, O’na bir "Hû" nidası,
her susuş, O’nsuzluğun çölü.
Anladım ki, aradığım sensin, arayan da sen.
Gören gözdüm, görünen de sen.
Ben, sende yansıyan bir hayal,
sen, bende parlayan hakikat.
Zaman, bir nehir değilmiş meğer,
içinde aktığımız değil, içimizde akıttığımız bir sır.
Ezel ve ebed, bir an’ın içinde dürülü,
o an ki, aşk ile "Ol!" denildi.
Perdeyi araladım benliğimin üzerinden,
Ne sen vardın, ne ben.
Sadece bir Aşk, bir de O Aşk’ın sarhoşluğu.
Dost’un yüzünde kendi çehreni görmekmiş vuslat.
Ve anladım ki dost,
En büyük hediye,
bu sırra birlikte ermekmiş,
aynı secdeye baş koyup, aynı hiçlikte var olmakmış...
Merdümgiriz
Bir MerdümgirizKayıt Tarihi : 12.04.2026 02:02:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!