Bazen bir insan degilde
Bütün benlïǧindir terk ettiǧin...
Bu sıla umutsuz bir bekleyiș..
Diyebilecek kadar cesur olman gerektiǧin...
O ki!
Sessiz gecelerin iniltisi,dingin nehirlerin denizlere son nefesi..
O ki!
Gözyaşlarını tenine deǧdirdiǧin
Ama hala uzaklara ,ötelere ertelediǧin
O ki
Tadını tuzunu bilemeden
Kendini yok olmaya terk ettiǧin..
Kayıt Tarihi : 13.04.2026 17:27:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!