Yarınlara Mektup
Dün bitti, tüh vah, yarına kaldık yine,
Bir avuç toz, biraz hayal, sermayemiz bu işte.
Karanlık dediğin nedir ki, bir iki kıvılcım,
Yeter ki cebinde kalsın o sönmeyen, sahte heyecan.
Yarın güneş doğacak diyorlar, yine aynı doğudan,
Sanki önceki güneşler bizi pek bir ihya etti boydan boya.
Çayımızı demledik, bekliyoruz o mucizeyi,
Gelince haber verin, bölmeyin sakın bu derin uykuyu.
Bir ışık gördüm sanki, o tünelin ucunda,
Yok, o karşıdan gelen trenmiş, haberimiz yok başında.
Olsun, umut fakirin ekmeği, katık da etme sakın,
Sadece bak ve gülümse, sanki her şey çok yakın.
Düşe kalka büyüyoruz, dizlerimiz yara bere,
Düşmek değil mesele, kalkıp yine girmek o aynı dereye.
Umut, satirik bir komedidir yaşamın başucunda,
Biz aktörler, başroldeyiz hala bu trajikumdan oyunda.
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 14:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!