Var olanın peşine düşüp olmayanın hayalini kuran delinin sayfasına hoş geldiniz.
-
Kalbimin Kırıkları
Hakikat Oruçoğlu
31.10.2023 - 17:26İçinde kalan cam kırıkları kanattıkça kanatacak sevdanı
Sanıyorumki acının efendisi olmuş aşkın
Kan tutmaz bedenine helal olsun
Mevsim yeniler baharı yenemez sevdaları
Mahküm etme kalbine yazık -
Aradım
Ramazan Alsan
31.10.2023 - 17:18Sigaranın dumanı acının kefeni olur
Bırakıp gidenin yerimi dolur
Arasanda çaremi bulunur -
Kalbimi yere vura vura gittim
Lokman Kaya
16.05.2023 - 18:34Yol alınca anlıyormuş giden kanadığını
Fark ediyormuş düşmeden de yapabilcegini
Toplam 8 mesaj bulundu
-
serbest kürsü
19.06.2026 - 06:36Rotaya kilitlenmiş giderken narsist kimliklerin engellerine maruz kalıyorum.Hadi atlattık derken toksit ilişki,madur rolü oynayanlar felan filan.Ne yapcam savaşmayıp ,daha dün baş ağrısıyla kıvranıp yatağa kendimi zor atmışken sabah tekrar toksit ilişkinin tuzağı çekiyor kendine.Hani hedef medef kalmamıs ortalıkta ,konfor alanı dışına çıkmadıkça bu narsist ben rotayı hep yenilemek zorundayım.ROTA YENİLENİYOR...
-
serbest kürsü
18.06.2026 - 08:18Kime arkadaşım desem sonuna kadar gitmedi.Dostum demek istesem kendimi zarar gören duygularım yüzundendurduruyorum.Ne olacak benim sonum yalnız hissetmiyorum,eksik hissetmiyorum ama merhabalaştıklarımın hiçmi arkadaşın yok demesi beni düşundürmedi degil .Sahi benim arkadaşım varmı.Yaşayışıma bakıyorum evet ya şu ortama girince hiç çekinmiyorum şuraya gidince merhaba diyorum...Merhaba dediğim herkes arkadaşımdır oturup ben demeden kahve içtiğimse dostumdur diyorum.:))))Bunları okuyan herkes arkadaşım mesela burası benim arkadaş ortamım.Ama kim kahce icmek ister meselesini bilemem .Durduk yere ketumlaştım şimdi.Strese soktum kendimi....
-
serbest kürsü
14.06.2026 - 12:41İçinizdeki çocuk ne zaman öldü.
Ben onu bile hatırlamıyorum
Yoksa ben vijdanımıda mı öldürdüm
Merhamet neydi,sevmek ilgilenmek neydi
Bir kuşun kanadıyla kanatlanan bir çocukken
Merdivelerin en tepesinden atlayınca supermenken
Bisikleti umarsızca sürüp pat düşunce bile gülenken
Yara bere içinde yüzümü kollarıma silip annem kızar diye eve gitmezken
Acıksam bile akşama kadar sokakta oynarken
Hep büyük mutluluk heycan heves vardı içimde
Şimdiyse gün bitsede akşam olsa yastığıma sarılıp sabaha kadar ağlasam diye saatin akrebine kızıyorum.
Sonra akrebin ne suçu var diye birde ona küfredip dertleniyorum
İnsanı çıkmaza götürdükçe yaramazlaşıyormuş büyüyunce anladım
Sonra o mızıkçı kız huysuz cadoloz bişeye dönüşmüs.
Hiç dedinizmi biz yaptık bizim yüzümüzden öldü içindeki çocuk.
Yüzüne tükürsen yarabbi şükür diyecek insanlardan bekledigimden değil insanlıklarını bi nebze olsun çağırabilirim umuduyla arayışa geçiyorum.
Evet içimdeki çocuk öldü bu yüzden ruhum çocukluğumun kabri oldu ruhsuz yaşarmı beden yaşıyormuş.Siz içinizdeki çocugu kaç yaşında gömdünüz.
Toplam 119 mesaj bulundu


Grup arkadaşımız Sn. '' Ayın Seyyahı ''
<< DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN >>
* Antoloji Yetkili Şairleri *
Şair arkadaşımız Sn. '' Ayın Seyyahı ''
** DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN **
* Antoloji Yetkili Şairleri *
Merhaba... Hayatınızda daim olsun güzel günler... Saygı, selam ve sevgiyle...
DERVİŞ AKLI İŞTE
Parçasıyız derin muammanın,
Bu hayatta aslında sınırsız
Her birimiz ayrı limanlarda…
Elimizde uçsuz bir kalem,
Yüreğimize nakşedilen kaderi
Karalayıp duruyoruz durmadan…
Bazen tam ucundayız h ...
Toplam 6 mesaj bulundu