Ayın Seyyahı Antoloji.com

Var olanın peşine düşüp olmayanın hayalini kuran delinin sayfasına hoş geldiniz.

  • Işık German
    Işık German 02.03.2025 - 22:15

    Grup arkadaşımız Sn. '' Ayın Seyyahı ''
    << DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN >>
    * Antoloji Yetkili Şairleri *

  • Işık German Ersoy
    Işık German Ersoy 02.03.2024 - 23:51

    Şair arkadaşımız Sn. '' Ayın Seyyahı ''
    ** DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN **
    * Antoloji Yetkili Şairleri *

  • İbrahim Soyalar
    İbrahim Soyalar 17.02.2020 - 14:20

    Merhaba... Hayatınızda daim olsun güzel günler... Saygı, selam ve sevgiyle...

    DERVİŞ AKLI İŞTE

    Parçasıyız derin muammanın,
    Bu hayatta aslında sınırsız
    Her birimiz ayrı limanlarda…
    Elimizde uçsuz bir kalem,
    Yüreğimize nakşedilen kaderi
    Karalayıp duruyoruz durmadan…

    Bazen tam ucundayız h ...

Toplam 6 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR


  • Kalbimin Kırıkları

    Hakikat Oruçoğlu

    31.10.2023 - 17:26

    İçinde kalan cam kırıkları kanattıkça kanatacak sevdanı
    Sanıyorumki acının efendisi olmuş aşkın
    Kan tutmaz bedenine helal olsun
    Mevsim yeniler baharı yenemez sevdaları
    Mahküm etme kalbine yazık

  • Aradım

    Ramazan Alsan

    31.10.2023 - 17:18

    Sigaranın dumanı acının kefeni olur
    Bırakıp gidenin yerimi dolur
    Arasanda çaremi bulunur

  • Kalbimi yere vura vura gittim

    Lokman Kaya

    16.05.2023 - 18:34

    Yol alınca anlıyormuş giden kanadığını
    Fark ediyormuş düşmeden de yapabilcegini

Toplam 8 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR
  • serbest kürsü

    19.06.2026 - 06:36

    Rotaya kilitlenmiş giderken narsist kimliklerin engellerine maruz kalıyorum.Hadi atlattık derken toksit ilişki,madur rolü oynayanlar felan filan.Ne yapcam savaşmayıp ,daha dün baş ağrısıyla kıvranıp yatağa kendimi zor atmışken sabah tekrar toksit ilişkinin tuzağı çekiyor kendine.Hani hedef medef kalmamıs ortalıkta ,konfor alanı dışına çıkmadıkça bu narsist ben rotayı hep yenilemek zorundayım.ROTA YENİLENİYOR...

  • serbest kürsü

    18.06.2026 - 08:18

    Kime arkadaşım desem sonuna kadar gitmedi.Dostum demek istesem kendimi zarar gören duygularım yüzundendurduruyorum.Ne olacak benim sonum yalnız hissetmiyorum,eksik hissetmiyorum ama merhabalaştıklarımın hiçmi arkadaşın yok demesi beni düşundürmedi degil .Sahi benim arkadaşım varmı.Yaşayışıma bakıyorum evet ya şu ortama girince hiç çekinmiyorum şuraya gidince merhaba diyorum...Merhaba dediğim herkes arkadaşımdır oturup ben demeden kahve içtiğimse dostumdur diyorum.:))))Bunları okuyan herkes arkadaşım mesela burası benim arkadaş ortamım.Ama kim kahce icmek ister meselesini bilemem .Durduk yere ketumlaştım şimdi.Strese soktum kendimi....

  • serbest kürsü

    14.06.2026 - 12:41

    İçinizdeki çocuk ne zaman öldü.
    Ben onu bile hatırlamıyorum
    Yoksa ben vijdanımıda mı öldürdüm
    Merhamet neydi,sevmek ilgilenmek neydi
    Bir kuşun kanadıyla kanatlanan bir çocukken
    Merdivelerin en tepesinden atlayınca supermenken
    Bisikleti umarsızca sürüp pat düşunce bile gülenken
    Yara bere içinde yüzümü kollarıma silip annem kızar diye eve gitmezken
    Acıksam bile akşama kadar sokakta oynarken
    Hep büyük mutluluk heycan heves vardı içimde
    Şimdiyse gün bitsede akşam olsa yastığıma sarılıp sabaha kadar ağlasam diye saatin akrebine kızıyorum.
    Sonra akrebin ne suçu var diye birde ona küfredip dertleniyorum
    İnsanı çıkmaza götürdükçe yaramazlaşıyormuş büyüyunce anladım
    Sonra o mızıkçı kız huysuz cadoloz bişeye dönüşmüs.
    Hiç dedinizmi biz yaptık bizim yüzümüzden öldü içindeki çocuk.
    Yüzüne tükürsen yarabbi şükür diyecek insanlardan bekledigimden değil insanlıklarını bi nebze olsun çağırabilirim umuduyla arayışa geçiyorum.
    Evet içimdeki çocuk öldü bu yüzden ruhum çocukluğumun kabri oldu ruhsuz yaşarmı beden yaşıyormuş.Siz içinizdeki çocugu kaç yaşında gömdünüz.

Toplam 119 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR