İnsan bazen en ağır yükü sırtında değil,
İçinde taşır.
Bana acı veren, ayrılık değildi yalnız;
Sevdiğim insanın,
Acımın hala farkında olmamasıydı.
Düşündüm uzun zaman:
Bir insan, başka insanın sessizliğini
Gerçekten duymayabilir miydi?
Belki de duyuyordu.
Fakat herkes, yalnızca kendi yarasının
Sızısını işitiyordu.
Geceleri uyku gözlerime uğramıyordu
Sabah ise hiçbir şeyi değiştirmiyordu.
Güneş, acısı olanlar için de doğuyor,
Olmayanlar için de.
Bana, "Unut." dediler.
İnsan, emredildiği için unutur mu?
Kalp, aklın buyruklarına itaat eder mi?
Sonra kendime sordum:
Ben onu mu seviyordum,
Yoksa içimde kurduğum hayali mi?
Bu soruya cevap veremediğim gün,
Acım ilk defa hafifledi.
Ben ise sonunda anladım:
İnsan, sevdiği için değil,
Vazgeçmeyi öğrenemediği için yorulur.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 17:50:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Denizli




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!