Benim yurdum gökkuşağının altı arya
Orda garip kalmam, orda olmam parya
Korkunç karanlığın son cesaretinde
Filizlenmiş bir tohum
İhtirazlı gecelerin karanlık esaretinde
Müebbetlik bir mahkum olurum!
Bir hayat daha yaşayabilseydim
Gene ağlardım yüzüstü toprağa
Yeşersin diye yaz aylarında hüznüm
Bir daha acı çekerdim unutup
Göz pınarlarımı kurutup
Bir daha ağlamak isterdim
Duvar dört bir yanımdan, durumum esaret
Duvar kimsesiz o ve benliğimdeki cesaret
Duvar, izlemesi en katlanılmaz şey olsa gerek
Duvar benim ve taşlaşan yüreğimdir giderek
Nerdesin karanlıkları gündüz eden
Yalnızlığın düşmanı nerdesin
Acıları alıp bir deniz edasıyla götüren
Sabahın tanyeli nerdesin
Hayatımda ne kadar az dahi olsan,
Biliyorum
Senin gözlerin ateşten, bakma uzak dur benden
İçimi gözyaşlarıyla doldurdum
Cehennem olup gelsen
Hiçbir şey alamazsın artık benden
Dilden önce konuşan bakışlarıdır aşkın
O aşk ki dillerde suskun, gözlerde şaşkın
Hasret sana şaşkınlığımın yarım asrı
Yüreğimin sızısı benliğimin acısı, kahrı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!