Ne demiş şair!
“Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır.”
Ben de diyorum ki!
Ey Sevgili!
Övünme güzelliğinle,
Onu yaratan bir Allah vardır.
Sen gideceksin. Ve biteceğim.
Yaşamak haram yokluğunda baharları.
Varlığın hangi boyutuysa evrenin,
Her kayan yıldızla seni düşüneceğim.
Elbet bir anlamı var sevmelerin.
Sustu gece
Karanlık hüzünle buluştu.
Bir ağır düşünce
Ben sustum ecel konuştu.
Yüreğimde girdap
Bugün yakıyorsun yine!
Ne kastın varsa artık gönlüme?
Esip esip aklımı karıştırıyorsun,
Bugün aşk kokuyorsun yine!
Kırmızı gömleğin
Siyah eteğin
Bugün sevgilim
Sensiz ilk günüm.
Karanlık
Ve çok soğuk burası
Işıkları yakmadım
Sokak lambasının
Canım yanıyor, biliyorsun
Dağılmış dört bir yana hayatım
Neden hala esiyorsun?
Haykırsam sesimde çıkmıyorsun
Düşlerimde yokluğun
İzin verip aratmıyorsun
Can yanar,
Ateş kusar yürek,
Gece olur.
Virane şehirdir
Bir zaman ümit bildiğin.
Can yanar,
İtiraf etmeliyim,
Seni seven benden
Nefret ediyorum.
Ne bileyim!
Bir sınırı varsa sevmelerin
Aşmaktan korkuyorum.
Gidişat malum,
Sonu belli.
Sözüm var kadere
Çatır çatır çekeceğim hasretini.
Acılar biriktirdim bakışlarından
Böyle anlatsaydılar ya matematiği!
Her sene birincilikle geçerdim.
Aşk bir işlem insanlar bir sayı,
Ben mi?
Toplama çıkarmada sıfır
Çarpma bölmede bir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!