Yokluğun beni ıstıraba götürdü
Hasreti acıya banıp getirdi
Anlık kayboluşun beni bitirdi
Olduğun her ana sonsuz teşekkür.
Bir saniye de olsa yokluğun ölüm
İnan sensiz kalmak işkence zulüm
Ne olur bir daha kaybolma gülüm
Olduğun her ana sonsuz teşekkür
Kaybolduğun her an göz seni arar
Bir anlık yokluğun kalbime zarar
Ne olur güzelim versen bir karar
Olduğun her ana sonsuz teşekkür.
Demirc'oğlu sensiz günüm olmasın
Beni terk edersen yüzün gülmesin
Kalpler birbirinden uzak kalmasın
Olduğun her ana sonsuz teşekkür..
Demircioğlu
05 Şubat 2020
Hamit Demircioğlu
Kayıt Tarihi : 30.04.2026 12:18:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!