Ağırdır sevmelerim,
Yüreğin taşır mı bilemiyorum?
Kendinden o gücü bulabilirsen yaklaş bana,
Kaldıramayacaksan hiç deneme boşuna,
Yarıda kalmasını istemiyorum.
Büyüktür umutlarım,
Her omuz kaldıramaz yerinden.
Güveniyorsan eğer koy omuzuna.
Yoksa umut verme boşuna.
Sonra dayanamam kahr olurum kederinden.
Uçurumun kenarındayım elini bekliyorum
Tutacağını biliyorum, uzat elini,
Yoksa sevda ırmağına düşüp,
Belki de yok olacağım.
Belki de senden çok uzaklara gideceğim.
İşte bu nedenle elini istiyorum.
26 Mart 2019
Kayıt Tarihi : 30.04.2026 12:52:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!