Dünya susmuş, gökler ağlar gibi,
Bir çocuk kalır, masum kalbiyle diri…
Ne suç işledik biz, ne günahımız var?
Toprak bile utanır, göğe bakar.
Son bakışın düştü yüreğime ince,
Bir ömür taşırım, sessizce, gizlice…
Adını fısıldar her sabah rüzgâr,
Sensiz büyürüm ben, içimde bir mezar.
Ey baba, sen giderken darağacına,
Ben tutundum Rabbimin rahmet kapısına…
Dedim ki: “Bu zulmü Sen görürsün ya Rab,
Mazlumun ahını yerde bırakmazsın elbet.”
Göz göze geldik son kez o an,
Zaman durdu, sustu koca cihan…
Sen sabır dedin, ben gözyaşı,
İkimiz de yazdık kaderi, gözyaşıyla baş başa
Bir bakış ki, cennete açılan kapı,
Bir bakış ki, şehadetin en saf hali…
Sen giderken ben büyüdüm birden,
Bir çocuk öldü o an içimden.
Filistin kokar her düşen gözyaşı,
Toprak ana sarar yetim başı…
Mescid’in gölgesinde yankılanır feryat,
“Adalet nerede?” diye sorar hayat.
Ey Rabbim, bu son bakışı şahit kıl,
Mazlumun sabrını arşa nakış kıl…
Bir gün gelecek, zulüm bitecek,
O son bakış cennette gülecek…
Kayıt Tarihi : 2.05.2026 22:57:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!