Orta sınıf halk toplumu elbet gelişmeyi istiyor
Korku kokuyor ve hem bir neden! Ne görülüyor?
Yani yahudi imanı merhametten mi gaz alıyor?
İtalya hayranlığına mı mafiyos şirketi özelleştiriliyor?
Örnek benzerliği millet meclisinde damar kuruyor...
ben yalancı değilim
fakirliğimin beceriksiziyim sadece
bir yitik müntehir değilim
yokluk kırbacınındı o ses bir bilmece
göğün intiharını
ağlıyor muyum diz boyu bataklığa
Adamların hangisi çıkardığı ses kadar büyük olabilir
Seçim zamanına…
Öldürdüğün insanın mazotunu konuşuyorsun bira değeri kadarıyla
Seçim aracılığına...
Markalı mal malzemesi onda da var bende de
Uygarlıklar yörelerindir taşınır değil
Yüreği çarpan, kalbi topraklarına gömülü
Yöreye o güzelliği veren Allah’a kurban
Bize düşen sadece korumak içtenliği
Seçiminde hürdür insan ve insanlığında
Bir parti kapı kapı, ev ev dolaşır mı diye sordum kendime ve düşünüyorum:
Güzeller güzelim Atatürk’ümün Gençliğe nutuk’u ''pırıl pırıl yüreğin gürül gürül sesidir milletin! '' Şelale bu örnektir. Pırıl pırıl suyun, gürül gürül akışı dinlendirici bir coşkunun güzelliğidir.
Bir parti elbette hükümet olmaya azmeder. Bir hükümet, T.C. makamlarına, hizmet verebilir olanakları korur. Hizmet veren makamlar, milletin huzuru ve refahını sağlar. Mahalleyi bilen ve tanıyan hizmet makamının, evlere ve kapılara en yakını muhtarlıktır böylece. Belediye, Emniyet, Kaymakam, Vali vs. diye yükselen ödevlere yükselen makamlarla hizmet verilir.
uyku sersemi bir mayhoşum
böyle yumurtlayacaksan devam et
severim...
sevinmek de isterim
uykusuzluğun tam deminde baygın
ilgilenmek istemiyorum
Yaşam bazen operakomikliğiyle canlanıyor
Geçmişe şöyle bir bakışa zaman fazlalaşınca
Bazen gün batımı gün doğumuna karışıyor
Orak böceğini agustos böceğinden ayırır gibi
Yargı yılışımı, budun, bukağı, salyalık sanki
Düşünce değişimi, yaygara sürekliği...usanç
İster kendi başını, ister bebeğinin kıçını
Hangi çul çaput ile neyi bağladığını
Evinde uygulayacak hürriyetinle koru
Şer kirletir, parazittir yılışma özelliğinden
Sana verecek ilgim yok, bil ki saygımdan
Adını anmaya isteme cüret benden
Her yazıma, şiirime yazılan şaşkın yorumları burada topluyorum:
1. Düz yazım: 837321 - Hatırlıyorum!
Yazan: &-ANTOLOJİ NERDE BENİM ALKANLI BAYRAĞIM?
İnsan hakları denilen katliam ruhlu şebekelere artık dosyalar sunun! Ama, daha bu çalışma için bile, onlardan masrafını istemek şartıyla! Kürt diye ciğersizlerin hep öncüleridir her ülke gibi bizim Türk denilen pislikler de! Bizim Türk denilen pislikler şu hükümete oy verdiler! İnsan olmaya yürekleri onları terk etmişler, onlar! Evrensel Terörlük doğurmasıydı bu!
Türkçe eğitim ve öz kültürümüz verilen
Altın çağlardır o ilk yıllar
Türbe çevresinde oynayarak büyürken
Abartı durur şaşar ayarlar
Lakin, politikası olmuş Milli eğitim




-
Yükselen Yildiz
-
Mustafa Aslan
-
Haşim Koç
Tüm YorumlarSEVGILI ANTOLOJI DOSTLARI!
SAIIR ARKADASIMIZ SEVINC KAVUK U KAYBETTIK
BENIM 39 YILLIK COCUKLUK ARKADASIMDI SIZLERINDE BURDAN TANIDIGINIZ BELKIDE BIR COGUNUZLA YAZSTI REAL TANISTI
BU SEVGI DOLU GÜZEL ARKADASIMIZIN ANISINA
BURAYA DÜSÜNCELERINIZI YAZARSANIZ
O OKUYAMAZ AMA ...
Allah mekanini cennet eylesin ablam.
-saygı deger hemşerim kalem tutan ellerinize sağlık şiir olup yazılar temiz duygularınıza sağlık...her zaman yazınız lütfen size duygularınızı damla damla biriktirip duygu denizleri oluşturmak..yakışır..duygu denizleriniz olsun..yazınız yazınız yazınız lütfen...ARAPGİRLİ HAŞİM KOÇ..