Yağmurlar yağarken mi sevmeli seni
Yoksa güneş doğarken mi kış vakti
Bir hastanın umudunda mı aramalı yoksa
Yüreklerde çınlayan müzik sesinde mi
En iyisi mi gaipten sayıp aramamak seni
Bilemiyor insan, arayıp duruyor usul usul.
Bilse ne olacak ki, tutacak mı hayatın yularını ?
Deh diyebildi mi bugüne kadar bir kez bile ?
Ne yapacak mesela toprağı karış karış ekecek mi ?
Yoksa emsaline bilenip yarış mı edecek ki ?
Korkuyorum, ya bir sabah uyanınca göremezsem renkleri
Ya uyumadan duymaz olursa kulaklarım masalları
Gök neye boyanır, nasıl uyandırır prensler prensesleri
Peki ya ben nasıl aşarım, gök boyalı engin denizleri ?
Korkuyorum, ya gelemezse gurbetinden garip yolcu
Usulca açtı kapıyı sessizce girdi içeri selam dahi vermeden
Bir şeyler ısmarladı, tanımıyordu kimse değildi bu evrenden
Bir iki yudum aldı kahvesinden gözlerini dikti üzerime birden
Hayli utanmış olacağım ki bir anda fırlayıp kalktım yerimden
Çıkmak isteyip çıkamadım, para aradım ama cebimde delikler
Camımın buğusu bile bir başka bu gece
Karanlık daha bir kara, katrandan da öte
Dolanıyor göklerde şimşekler birer peri gibi
Ben hapsolmuş bekliyorum bir ileri bir geri
Tutunmak istiyorum yıldızlara bana çok uzak olsa da
Gamzelerin, esaretine hapsetmiş gözlerimi
Pıhtılaşan yaram, tekrar nüksetmiş sayende
Güzelliğin, dillere destan ona ne kelime
Senin adın geçince olur mısralar berceste
Senin varlığında kaknem kalırdı Kleopatra
Çağımızda sana bakılıp çizilirdi Mona Lisa
Yıldızımı tutup sana verirdim bir çoban olsam
Ben dağlarda karakoçunum, sen Mona Rosam
Aşkından hayli memnundum Uşaklıgil sokaklarında
Kabuğuma çekilmişim, sereserpe bir yalnızlık ya niye
Yanımda dere şırıltısı, saatler saat değil birer saniye
İçi kırılır ya insanın tıpkı bir cam gibi çat diye
Koşuşturur durur sinesinde binlerce zaptiye
Mana arar durur zihnin; kaybım mı var varsa niye
Bir mektup yazdım gözümden dökülenlerle
Bir sabah ulaşır eline okursun özlemle
Sabahına kar yağmış satırların tenine
Şimdi öğlen geçti özlem kaldı elimde
Engin dağlarında erimiş kar olsam
Beslesem toprağını, fidanını, tohumunu
Gönlümde duraksız yanan har olsan
Alsan bendeki hırçın soğukluğunu
Mevsimde çiçekli bahar olsan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!