Varsın açmasaydı bahar çiçekleri
Gelmeseydi o çok beklediğim mektup
Ya da atmasaydı bu hoyrat kalbim
Ama bir tek sen gelseydin
Koşmasaydı bu ayaklar
Tutmasaydı bu ellerin
Görmeseydi bu gözlerim
Ama bir tek sen gelseydin
Gülmez oldu bak gül yüzüm
Her yer şimdi derin hüzün
Lal oldum çıkmaz tek sözüm
Ben olurdum sen gelseydin.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 17:00:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!