Hasret yüreğimde derin yaradır,
Gidişini aklım almadı inan.
Sevdan eskisinden daha karadır,
Dayanacak gücüm kalmadı inan.
Dünyamı başıma yıkışındandır,
Yüreğimi yaka yaka yoruldum
Tutunacak dal kalmadı sevgilim
Yollarına baka baka yoruldum
İki aşkın arasında
Yüreğim bir ateşten kor
Tam çıkmazın ortasında
Gitmek mi zor kalmak mı zor
KALMAK MI ZOR
İki aşkın arasında
Yüreğim bir ateşten kor
Tam çıkmazın ortasında
Gitmek mi zor kalmak mı zor
KALP AĞRISI
Bir sancı var içimde
Gecenin bir yarısı
Hem de ağır biçimde
Başladı kalp ağrısı
Yüreğimde bitti sevdan
Sönsen de bir tütsen de bir
Benden çıktı gitti sevdan
Kalsan da bir gitsen de bir
Artık sana yabancıyım
Çözdüm seni bir bakışta
Gözün beni kandıramaz
Çeviririm son çıkışta
Sözün beni kandıramaz
Bu yaptığın affedilmez
Aşkımızı bitirecek
Özür hiç bir şeyi silmez
Kan gövdeyi götürecek
Gönlünüzde çiçek açsın
Nice nice bayramlarda
Bakışınız neşe saçsın
Nice nice bayramlara
El öpelim hatır sorup
Yıllar ne de çabuk geldi de geçti
Ömrün hep sıhhatle dolsun kardeşim
Zaman ömrümüzü su gibi içti
Yeni yaşın kutlu olsun kardeşim
Gözlerin hep gülsün yaşla dolmasın




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...