Allahım nasıl bir güzellik böyle
Huri mi melek mi söyle nesin sen
Vel hasıl güzelim özetlemeyle
Aklımda dilimde kalbimdesin sen
KALBİMDE YAŞATACAĞIM
Hani hep derdin ya sakın ağlama
Hala senin-leyim kopmadı bağım
Bu dünyadan cismin ayrıldı ama
Ben seni kalbimde yaşatacağım
Ben dostlarım için pervane idim
Kapana kısıldım çevrem sarıldı
Bu canım sizlere fedadır dedim
Elim kolum değil kalbim kırıldı
Gönlüm ızdırapla doldu taşıyor
Şimdi ayrılsakta üzülme sakın
Elbet kavuşuruz bir gün muhakkak
Belki yarın belki yarından yakın
Kalbim sende kalsın ona iyi bak
Bazen nazlansa da aldırma sakın
Siyah saça al kurdele,
Ne güzelde yakışıyor,
Dursana kız kaçma hele,
Gözlerimiz bakışıyor.
Asık yüzün çatık kaşın,
Bu rüyadan uyandım
Şaşırdın bakıyorum
Bunca zaman dayandım
Kalbinden çıkıyorum
KALDI
Yine gözlerimden yaşlar düşüyor
Söylenmemiş sözler dilimde kaldı
Aylardan ağustos içim üşüyor
Solmuş bir kaç resmin elimde kaldı
Yaşıyoruz aşkı en koyusundan
Bizim gibi seven kaldımı söyle
Kana kana içtik aşk kuyusundan
Bizim gibi seven kaldımı söyle
KALEM YAZDI
Yetinmedim bir kaç sözle
Üç cümleye hiç sığmazdı
Ne var dedi kaşla gözle
Ben söyledim kalem yazdı
Çalmadı mutluluk kapımı bir kez
Sevdanın tadını almadı gönlüm
El ele kol kola geziyor herkes
Aşk için vaktimiz kalmadı gönlüm
Gün değil ay değil yıllarım kayıp




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...