Gözlerinden gönlüme, bir geçit arıyorum
Şaşırdım ben yolumu, girdabında boğuldum
kaybettim eşgalini, her yerde arıyorum
Bir enkazın altında, yağmalandı gururum
parçalı bulutlarla, bir sitem yolluyorum
HAYAL OLMUŞTUR
Gönül bahçesinde ne arıyorsun
Görmez misin beyaz , güller solmuştur
Hani ayrılmazdık çok seviyordunz?
Yüreğim acıyla, gamla dolmuştur!
Dünyada her şey boş yaşamak güzel
Unuttum dertleri yeniden güldüm
Sonsuza çekerken göklerdeki el
Sımsıkı sarıldım hayata döndüm.
Bir anda gündüzüm geceye döndü
HAYAT BUYSA ÜSTÜ KALSIN
Göz göze geldiğim o ilk saniye
İçimde kıpırtı başladı bende
Senin için kalbim dursa da olur
Aramız bir dudak mesafesinde...
HAYAT DEVAM EDİYOR
Gözlerinde dört mevsim, tek bir güne sığıyor
Kalbin sığ sularında, nilüferler açıyor
Tozlanmış bir sandıkta, anılar yas tutuyor
Özetle üç kelime, hayat devam ediyor…
ÖMÜR GEÇİP GİDİYOR
Boşa kürek çekme dostum, hayat geçip gidiyor bak
Yol aldığın her limandan, geriye bir anı bırak
Eski zaman rüzgarı, Taşır tülden bulutlar
Tütsülenmiş hayalin Gelir ruhuma dolar.
Ceviz sandık içinde, Tozlanmış fotoğraflar
Gün görmüş sedirlerde, Uzanmış hatıralar...
HAYATI SEVİYORUM
Yıldıramaz bana hep, "hayır" dese de hayat
"Hayırlısı" diyeceğim, kötü kadere inat...
Dertler derya olsa da, acılar gelir geçer
Yaşamak ne güzel şey, benim vicdanım rahat...
HAYAT KİBRİT ÇÖPÜDÜR
İnsan doğar sırtında, yüzlerce ton yük taşır
O yük altında inler, bir an kalbi sıkışır
Her zorluğa alışır, yaşamaya çalışır
Bazen mutlu bazen de, doğduğuna pişmandır…
HAYAT SANA GÜZEL
Benim sevdam çok ağırdır
Kalpsiz insan kaldıramaz
Benim sevdam çok beladır




-
Ozgenur Guler
-
Mehmet Göden
Tüm Yorumlarmerhaba.. sizinle iletişime geçebilir miyim.. bu yazılarla ilgili.. önemlii..
Bundada usta oldugunu ispat ettin Üstad,,Saygilar sevgiler..