“Onu dinlemedim, şükret dua et.
Çünkü senin canın, bende emanet! ”
Sevmedi sevdiğim, taş attı bana,
Sende onu ağlat, şeytan diyor ki!
“Aman benden uzak dur emi! ”
Dönmeyi hiç deneme, kaçırdın sen treni
Yıllar yılı kalbimde, yaşattın ya hüzün’ü
Hiç arama boşuna, sana kıymet vereni
Çıkarttın ya bu aşkın, en sonunda gözünü
“O bizi çıldırtmadan! ”
Nefsimize zulmedip de
O iblisi yıldırtalım
Doğru yolda biz gidip de
Gel şeytanı çıldırtalım
“Bunu sen de biliyorsun! ”
Ben meleğim deme sakın
Masum değil çok sinsisin
Canım beni yeme sakın
Şeytanın ta kendisisin
“Sen kalbimde özelsin! ”
Yıllar oldu görmedim, nerden çıktın karşıma
Sen her zaman düşümde, hayalimde gezersin!
Afalladım billahi, döndürdün ya şaşkına
Küçükken de güzeldin, şimdi daha güzelsin!
“Ayrılalım demişsin! ”
Yıkılmış perişan, birini görürsen
Ona bakıp da sen, beni hatırla
Kaderimi çizmiştin, elveda derken
“Aşk insanı yazdırır, duyguları azdırır! ”
Şair mi oldum, aldım kalemi elime
Sen varsın her satırda, her kelime
Duygularımı yazıyorum, her an seni andıkça
“Bir eşya gibi! ”
Seninle yaşamak, çok zor diyorsan
Bırak o zaman bir, başıma beni!
Yandı bu yüreğim, bir kor diyorsan
“Senin gibi sevgiliye! ”
Anlamadım ne idi, ayrılığın sebebi
Onun da gönlüne, acılar dolsun!
Yürekten sevmenin, bumuydu bedeli
Bir daha sevmek mi, tövbeler olsun!
“İkisi de esir eden, teknolojidir! ”
Aldı bütün zamanımı
Televizyon bilgisayar!
Zayıflattı imanımı
Televizyon bilgisayar!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!