'Artık unutuldun biliyor musun? '
Bilirsin ki, bir zamanlar
Senin için,kaç kez öldüm
Bitsin artık,bu yalanlar
“Al birini, vur ötekini! ”
İlk bakış da ben aşk’a, inanmışım ne yazık
Gönlüm yine yanıldı, demek haklı değilmiş!
Akıllanmaz şu gönlüm, senden de yedi kazık
Kalbin diğerlerinden, demek farklı değilmiş!
“Değerini bilseydin, değerim olurdun! ”
Benim için ölmüştün, sen bırakıp giderken
Adını hep nefretle, anıyorum rahmetli
Şimdi buldum birini, sen gönlümde yok iken
“Ben korkarım! ”
Uyansana, ey sen gafil
Bu çağrımı, duymaz mısın?
Yarın, ölüm var unutma
'Yaşadığım tüm zamanlar '
Avutmaz ki gönlümü, ne hayalin gözlerin
O kurduğum düşlerim, gecelerim yalanmış
Ne kadar çok sevsemde, yanılmaz ki hislerim
“Biri var unutma! ”
Giderken dönerim, demiştin o gün
Gözlerim yollar da, gönlüm tuzak da
Hasret ateşiyle, kavrulan her gün
Biri var hatırla, senden uzak da
“Beni ikinci kez öldürme! ”
Sana vasiyetimdir, dinle be iki gözüm
Göçersem bu dünyadan, sakın gönül dağlama!
Gözyaşına kıyamam, budur sana tek sözüm
Kalbini sen dertlere, hüzünlere bağlama!
“Senin değil ama, benim canımı acıtıyor! ”
Çözemedim derdini, nedir söyle bileyim
Kaşların neden böyle, sürekli hep çatıyor
Sanki hep mutluydun da, ben gönlüne çileyim
Bilmem senin o kalbin, kimler için atıyor!
'Merak ettiklerini'
Özleminle dolar, yaşlı gözlerim
Aşk yerine kalbe, keder damlatır!
O meyhanelerde, sensiz içtiğim
'Kim ne derse desin! '
Kıskananlar çoktur bu aşkımızı
Unuttu deseler de, sakın inanma!
Boş yere aldattı, yaktı o kızı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!