SEVEN ERKEK AĞLAR ABİ!
“İki gözü iki çeşme! ”
Kaybettim ya ben aşkımı
Hasret kalbi dağlar abi!
'Söyle nasıl unutsun'
Aşka bütün servetini
Veren yürek unutur mu?
Mutluluğun adresini
“Muradıma senle erdim! ”
Dertlenirken dertlerinle
Ben en büyük hazla sevdim
Sana sözüm bak yeminle
Seni senden fazla sevdim!
“Sen kendine, düşman etme! ”
Sabrımı sen sınayıp da
Beni sana düşman etme
Durduk yere kınayıp da
Sevdim seni pişman etme
“Buna emin olabilirsin! ”
İster kız bana sen, istersen hislen
Boşuna çekmedim kalbine kürek!
İster pislet üstünü, istersen süslen
Seni her halinle sever bu yürek!
“Sana mecbur değil gönlüm! ”
Şu kalbimi yok görüp de
Sen girmezsen giren olur!
Bir selamı çok görüp de
Sen vermezsen veren olur!
“Nefretini tattırdın bana! ”
Her gece düşümde, yüzünü gördüm
Ben sana inandım, nasılda kördüm
Şimdi bir yaşayan, ölüye döndüm
Kazılmıştı kabrim, seni severken
“Ölürüm ben daha iyi! ”
Tutuştur da, yak bu teni
Seni elde görmektense!
Çek silahı gel vur beni
Bu canımı bölmektense
“Bitmez sana bu hevesim! ”
Ben olmuştum aşka tutsak
Gözlerinden akan yaşlar
Ben olmuştum sana gülen
“Acı çektiğimi hisseder misin? “
İçimde fırtına, kopar inan ki
Uzaklara bakıp, öyle daldıkça
Hasretin içimi, yakar inan ki
Yüreğim mest olur, seni andıkça




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!