“Nedir inadın! ”
Unuttum diyorken, bakışlarını
Aklımda kalmaya, yemin mi ettin
Kapattım kalbime, akışlarını
Gönlüme dalmaya, yemin mi ettin
“Zatıma kim bilir, ne planlar kurdun sen! ”
Yıllar yılı yaşattın, hayalinle baş başa
Ne bir haber yolladın, nede hatır sordun sen
Sevgi dolu kalbini, çevirip de, bir taşa
'Bir daha ayağa kalkmamak üzere! '
Moralin bozulmuş, keyfin mi kaçmış
Umrumda değilsin, sıkıl istersen
Felek şansın ile aranı açmış
“Sevildiğini bil yeter! ”
Eğer ki ellerini, bana verirsen
Gözlerime bakıp da, yemin edersen
Bir daha ayrılmam, yanından dersen
Bırakmam güzelim, yine severim
“Sen bana, ben hayata veda ederim! ”
Bir gün benden bıkıp, veda edersen
Beni yüreğimden, candan vurursun
O gün pişman olur, geri dönersen
“Yokluğun beter! ”
Bıraktın ardından, işte eserin
Hasretle özlemle, yandığım yeter
Uzakta olsan da, kalbimde yerin
Mutluluk güneşim, varlığın yeter
'Nede güzel bakıyor! '
Seninle başlamıştı, bu sevda masalı
Ve ilk sana tutulmuştu, biçare yüreğim
Sevda ülkesinin, o gönül bağında
“Uslanacağı da yok! ”
Çok çektim o elinden, uslanmadı bu gönül
Gittiğin o yerlerden, bağırıyor gel diye
Yanında ızdırabla, geçse de koca ömür
“Kusura bakma! ”
Kırılmadık yeri, yok ki kalbimin
Tamiri olmaz ki, uğraşma usta
Hiç sesi çıkmıyor, ezik halimin
Ne olur sorup da, karışma usta
“Senin o yokluğun! ”
Yalan diyordum yalan, inanmıyordum aşk’a
Demek hayat sevince, sevilince güzelmiş!
Şimdi hasretin ile, yanıyorum bambaşka!
Sensiz bomboş odam da, hayalinse gezermiş!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!