“ Ne yazık ki durum bu !”
Müslümanız tamam da
Vallâhi biz eşşeğiz !
Böyle ahir zaman da
İbadette gevşeğiz !
" Var mısınız ? "
Bırakalım malı mülkü
İbadette yarışalım !
Arap, Çerkez, Kürd’ü, Türk’ü
İbadette yarışalım !
"Kim ne derse desin ! "
Kimsenin gönlünü , daraltmıyorum
İçinden geleni yazıyorum ben !
Süsleyip sözümü, abartmıyorum
İçinden geleni yazıyorum ben !
“ Sizler okuyunuz diye !”
Ne plan kururum, ne tasarlarım
Sanmayın çarşıdır, pazar yüreğim !
Ne kimseye kızar, ne azarlarım
İçimden geleni, yazar yüreğim !
" Ne olursa olsun ! "
Yüreğin kahırla, dertle dolmasın
Kendini bu kadar, üzüp mahvetme !
Yüzünden gülücük, eksik olmasın
İçindeki çocuk ruhu kaybetme !
“ Senin değilim ! ”
Bundan böyle ol tadında
Gönlün huzur bulsun artık !
Yokum işte hayatında
İçin rahat olsun artık !
“ Neden mi ?
Kurnazsın be güzelim, senin böyle hep safa
Yatışın şerefine, içiyorum bu gece !
Suçlayarak kalbimi, her gün böyle iftira
Atışın şerefine, içiyorum bu gece !
" Leylalar Eylüller rahat yaşasın !
Sapıklık başını, almış gidiyor
Hep mağdur olansa, yazık bizleriz !
Şerefsiz çocuğa, neler ediyor
Devletten acilen, idam isteriz !
“ Unutturamazsın !”
Bir gün olsun unutmadım
Gizlerimde saklımda hep !
Öfkemiyse durultmadım
İhanetin aklımda hep !
“ Sakın yaşlanmayın !
Ne el tutar, nede ayak
İhtiyarlık başa belâ !
Millet der ki, sana bunak
İhtiyarlık başa belâ !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!