“Bu zoru başarmak gerek! ”
Tüm acıyı yüreklerde
Tadan olmak ne kadar zor!
Alkışlar bak melekler de
"Her insan affedilmez!
Affedilen kişi, hep mert olmalı
İnsani o aptal, saf etmemeli!
Pişman olmayandan, uzak durmalı
“ Tebrik ederim, helâl olsun yani !
Kuşattın kalbimin, dört bir yanını
Ezmeyi başardın, afferin sana !
Öyle ki derinden, yakıp canımı
Üzmeyi başardın, afferin sana !
“Senin gibi şerefsizi! ”
Elimde kalırsın, korkarım bir gün
Bende terse döner, bütün ayarlar!
Öfkemi yenerde, yutarım her gün
Çirkefsin sosyatik, madam sayarlar!
“Tüm dünya zalimlerine diyorum! ”
Sizinde canınız alınsın zorla
Cehennemde yansın, kemikler etler!
Dolsun o yürekler, binlerce korla
İnsanlıktan nasip, almamış itler!
“Saçını başını yolduracağım! ”
Ömrümü zehrettin sen baharımda
Kalbini derinden oyduracağım!
Yokluğumun daha ilk sabahında
“Başka yerde arama! ”
Mademki pişmanlık, yaktı bedeni
Beni burda böyle, oynatma zilli!
Bilirim sevgidir, budur nedeni
“İki gözün iki çeşme! ”
Unuttum diyerek, atma güzelim
Gün gelir aklına, takar ağlarsın!
Resmimi koynunda, sakla güzelim
“O günde gelecek, bekle sen! ”
Bir kere sevdin mi, kaçışın olmaz
Aşkımdan gönlünü, dağlarsın bir gün!
Başka bir yüreğe, akışın olmaz
“Söz ağızdan çıkan ok tur çünkü!
Lafını ölçüp de, tartmalı insan
Gönül biraz olsun, akla uymalı!
Sohbete güzellik, katmalı insan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!