"Hem de zırdeli ! "
Bir sürü romana, konu olurdu
Zannetme bu kadar, eli sevdim ben !
Okuyanın inan, aklı dururdu
Öyle böyle değil, deli sevdim ben !
“İnanmalıydın ! “
Öyle hiç sıradan değildi aşkım
Varlığım, hayatım, canım demiştim !
Anlamadın beni, yazık be şaşkın
Ben seni çok manyak, deli sevmiştim !
“ Hepimiz de, genelde son durum bu !”
Herkes yedi kafayı
Dellendik ve fıttırdık !
Çektik onca cefâyı
Dellendik ve fıttırdık !
“ Demedi deme sakın !”
Gel de artık, bitsin derdim
Özlüyorum demedim mi ?
Yollarına halı serdim
Gözlüyorum demedim mi ?
“ Yazıklar olsun ya !”
Çok sevmiştim, çok aldandım
Garip gönlüm, boşa yanmış !
Ben bir ömür, sürer sandım
Demek aşkın, bu kadarmış !
“ Neden ama, neden ! “
Belli zaten halinden
Hiç yüzüme gülmüyon !
Zehir akar dilinden
Demek beni sevmiyon !
“ Okuyan mı var san ki !”
Nasıl olsa okunmuyor
Emek boşa kızıyorum !
Hiçbir kalbe dokunmuyor
Demek boşa yazıyorum !
“ Neden böyle ediyorsun !”
Ne aşk ile sevdin beni
Ne bir umut veriyorsun !
Bırakıp da şu an beni
Demek sende gidiyorsun !
" Canıma yettin ya ! "
Kaybettin gönlümde bütün şansını
Bu talih kalbini, bulmaz bir daha !
Kimlerle edersen, git et dansını
Zannetme ki yerin, dolmaz bir daha !
“Ne ederim !”
Bu defa çok yaralıyım
Şakam yok bak, harbi derim !
Başı duman karalıyım
Bu aralar derbederim !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!