" Sakın düşme ha ! "
Böyledir hayat böyledir yaşam
Düşenlerin dostu, olmaz üstadım !
Anla sen bunu be, ne olur paşam
Düşenlerin dostu, olmaz üstadım !
“ Kimin yanında olduğumuz önemlidir !”
Taraf olacaksam zorda
Düşenlerin yanındayım !
Kalbi yangın gibi korda
Pişenlerin yanındayım !
“ Hadi daha ne bekliyorsun ?”
Rabbimden tek dileğim bak
Gir kalbimin rotasına !
Ne olursun meleğim bak
Düş kalbimin ortasına !
“Başımı yastığa, koyduğum anda !”
Hasretin boşalttı, göz yaşlarımı
Yokluğun cehennem, ateşiyle bir !
Çevirmem inan ki, bakışlarımı
Haydi gel bu gece, düşlerime gir !
“ Neden ama neden ? “
Noldu canım gözlerine
Pişman gibi bakıyorsun !
Sanki gelcen üzerime
Düşman gibi bakıyorsun !
“Maalesef durum bu ahir zamanda !”!”
Umurumda olmaz, demem gönlüme
Sıkıntım büyükse, beni bağlıyor !
Izdırap içinde, geçen ömrüme
Düşmanım gülüyor, dostum ağlıyor !
“ Çekemeyen, anten taksın artık !”
Bugün yine mutluyum
Düşmanlarım çatlasın !
Huzurluyum kutluyum
Düşmanlarım çatlasın !
“ Demedi demeyin sakın !”
Çok toysudur şu hayatta
Pişmeden sen bilemezsin !
Kafan sanma hep rahatta
Düşmeden sen bilemezsin !
“Vuran çok olur !”
Düşme dostum acıyıp da
O halini soran olmaz !
Derdin ile kocayıp da
" Bir tekme de onlar atar ! "
Hayat öyle acımasız
Bil ki aldıran olmaz !
Tökezlenip sense ansız
Düşme kaldıran olmaz !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!