"Vademiz bitiyor bu hayatta ! "
Ömür denen sayılı gün
Çoğu gitti azı kaldı !
Öleceğiz biz de bir gün
Çoğu gitti azı kaldı !
“ Tutmayın beni !”
Kolay olur yemek hazzım
Midemde hiç, kırıntı yok !
Peynir ekmek, bal da lazım
Çünkü ben, çok acıktım çok !
“ O kalbinin tek abonesiydim ben !”
Neredesin kara gözlüm
Kuş olup da uçmadın ya !
Hani sendin benim sözlüm
Çok aradım açmadın ya !
“ Vefasızlar yüzünden !”
Bu ilk değil bebişim
Ben ne dertler taşıdım !
Umrumda mı gidişin
Çok ayrılık yaşadım !
“Bırak mutlu olayım !”
Hasretinle eriyorum
Kül oldum ya, yana yana !
Deli gibi seviyorum
Çok görme bu, aşkı bana !
“ Gerçekten bak ! ”
Sorma bana halim nasıl
Çok güzelsin muhteşemsin !
İstediğin kadar kasıl
Çok güzelsin muhteşemsin !
“ Rejon keser gibi !”
Kim kızdırdı canım seni
Çok güzel ters bakıyorsun !
Yiyecekmiş gibi beni
Çok güzel ters bakıyorsun !
“ Ya sen ? ”
Yokluğumda, merak edip, her yeri
Tarıyorum, demeni çok, özledim
Sokak sokak, dolaşıp da, gölgeni
Arıyorum, demeni çok, özledim !
“ İster inanın, ister inanmayın !”
Her işime karışıyor
Mutlu eder tüm anımı
Benim ile yarışıyor
Çok severim kaynanamı !
“ Fazla naz, aşık usandırırmış !”
Sakın bana kızma canım
Bu tribim sana haktı !
Kırıldı ya şu sol yanım
Çok sevince, götün kalktı !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!