Bazı sitelerde
Yüzlerce, binlerce
Kişi bulunmadığını,
Varsa bile
Çoğunun okumayıp
Günler, aylar, mevsimler birbirini kovalar
Derken bir yıl tükenir ve bir yenisi başlar…
Rızkımızı yer içer, ömrümüzü yaşarız;
Yaşlanan zaman değil aslında, biz, insanız…
Bizi geçmişe bağlar acı tatlı anılar;
Yavan şiirlerle oyalanırız
Oyalanmak için bazen yazarız
Yazdıklarımızı pek beğeniriz
Âdeta göklerde uçar gezeriz!
Gezerken arada yorum yaparız
Diyor ki: ‘Bende yok! ’, irdelemeli,
Bazen söyleneni ters çevirmeli!
Herkeste biraz var, incelemeli,
Vardır ya da yoktur; çok mu önemli?
Kendinden pek emin görünse bile
Düşündüm, taşındım yazsam mı diye
Herkes yazıyorken yazmamak niye?
Az havadan sudan yazayım diye
Havaya ve suya bakmak da niye?
Havacıva derler, denmesin diye
Yazıyorum bazen havadan sudan
İlle ciddi konu olmak gerekmez!
Helva yapılırmış yağ, şeker, undan
Herkesin hoşuna gitmek gerekmez!
Yazıyorum ilham geldiği zaman
Gülmedi yüreğim, yüzüm, gözlerim
Anarak maziyi her dem özlerim
Anamı, babamı, sevdiklerimi
Bazen istemeden üzdüklerimi!
Bu dünyada huzur nedir bilmedim
İlhamla kıpırdar şu nahif yürek
Yürek sanki mangal, ilhamsa kürek
Yazılan ateştir, yürek ısıtır
Yazılan ışıktır, beyin ışıtır
Yazmak terapidir alabilene!
Yazıyorum bir hevesle noktasıyla virgülüyle,
Ekliyorum sitelere okunması dileğiyle;
Hemen hemen her konuda yazmaya çalışıyorum,
Fazla okunmamasına zamanla alışıyorum.
Yine de yazmaya devam, bunda beis görmüyorum!
Yaz, n’olur, yaz, her ne istiyorsan yaz;
Nasıl istiyorsan hem de öyle yaz!
Dilin kuramı ve tüm kuralları
Hele şöyle dursun, sen yeter ki yaz!
Herkes yazıyor da sen yazmaz mısın?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!