Kara sevda neden geldin başıma
Beni bu alemde zorda bıraktın
Ayrılık zehrini döküp aşıma
Alevler içinde, korda bıraktın
Hasretin yakarken, öldürür sancı
Seçemedim renkten renge büründün
Bazen düşman bazense dost göründün
Çıkar için kapılarda süründün
Ne diyeyim ah ulan ah kalleşco
Kral oldun soytarılar iline
Filistin de katliam, Türkistan da işkence
Hümanistler nerede, nerde insan hakları?
Vicdan ölmüş, dünya kör, sağırlaşmış insanlık
Görmüyor mu gözleri, kapandı mı perdeler
Neden yardıma koşmaz,Müslümanlar nerdeler?
Yurdumu gezerken durmadan gönlüm
İllerden lezzetler bul getir bize
Aklıma hasreti vurmadan gönlüm
Çorumdan leblebi al getir bize
Büyük şehirlerden bıktık usandık
Bu vatana sahip çıkalım haydi
Darbeyi imanla yıkalım haydi
Haini zindana tıkalım haydi
Pusu kurmuş bu millete kansızlar
İhanetin acısından can sızlar
Ey Türkoğlu dinle beni
Ceddin ulu sen ulusun
Engel bilmez deli gönlün
Sen Allah'ın hür kulusun
Oğuz eli Türkmen eli
Turnam
Turnam dertli misin, yorgun kanadın
Sanki yad ellerden kaçar gibisin
Diyarlar gezmekle neydi muradın
Çaresiz meçhule uçar gibisin
Umrunda mı?
Herkes dünyalık peşinde
Hep nefsinin ateşinde
Daldan dala her işinde
Sekmeleri umrunda mı ?
TURİZM Mİ SANAYİ Mİ?
Sanayide maalesef çok geride kaldık. Kendi arabamızı, silahımızı daha yeni yeni yapmaya başladık. Özellikle yazılım alanında az gelişmiş bir ülkeyiz. Dünya dizaynı artık yazılım, çip ve teknolojileri üzerine kurulmuş durumda. Yazılıma gereken önemi vermeli ve en kısa zamanda uygulamalıyız. Sanayileşme üzerine çalışmaları arttırmalı ve sanayi seferberliği başlatmalıyız. Bunun istihdamı çoğaltmak gibi birçok sosyal ve ekonomik etkisi olacaktır.
Elbette ülkenin kalkınması için turizm önemlidir fakat sanayi daha önemlidir. Gelişmiş ülkelere baktığımızda onların kalkınmasının en önemli nedenin sanayi olduğunu görüyoruz. Eğer ülkenin kalkınmasında turizm daha önemli olsaydı Akdeniz Bölgemiz bu ülkenin en gelişmiş bölgesi olurdu. Konuya analitik bir yaklaşımla baktığımızda en gelişmiş bölgemiz Marmara Bölgesidir. Çünkü bu bölgeye sanayi hakimdir.
Sünnet olan tatlı çocuk
Yavrumuza MaşaALLAH
Bak gözleri boncuk boncuk
Yavrumuza MaşaALLAH
Güne sevinç ile bakan




-
Abdurrahman Yildiz
-
Cahit Telkök
-
Hamit Kalkan
Tüm YorumlarSevgili Salih bey şiirlerinizi içtenlikle takip etmekteyiz.Güçlü kaleminizin her zaman daim olmasını temenni ederim.saygılarımla...
En büyük sanat nefsi aritma sanatidir bu da Allahin bize ögrettigi sanattir.
bu saflastirmanin kanununu da.Amentü olduguna göre.....
Nefisleri aritma sanatina olan katkilarindan dolayi sair dostum Salih Kozani
Saygilarimla ve en derin muhabbetimle kutluyorum
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU SALİH BEYİN YAZMIŞ OLDUĞU...HECE VEZNİ ŞİİRİ OKUMAK BİR BAŞKA HAZ DEĞİLMİ...BİRDE KONU İTİBARI İLE MÜKEMMEL ANLAM TAŞIYORSA İŞTE O ZAMAN OKUMAYA DOYUM OLMUYOR..YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÖNÜL DOSTU..İYİKİ VARSINIZ..SAYGILARIMLA
AYRICA DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU HİKMET BEY İN YORUMUNUDA D ...