Yokluğumun karı yağacak üzerine,
Üşüyeceksin.
Ellerimin sıcaklığı kaybolacak ellerinden,
Üşüyeceksin.
Nefesim buz gibi esecek ensende,
Üşüyeceksin.
Hani, dilim sustu ya kendince
Sus be gönül sus anlayanın mı var
Kelimeler ifade edemezken
Feryadın ne anlamı var
Gönül verdiğin umursamazken seni
Figan etmenin ne anlamı var
Sormaz mı ayrılığın hesabını aşk,
Sormaz mı yürekler hüznün hesabını,
Sormaz mı güller kuruyan yapraklarını,
Sormaz mı eller, buz tutuşunu,
Sormaz mı dudaklar, kuruyuşunu,
Sormaz mı düşler, kabusları,
Yine kanarım sözlerine
Yine aldanırım gülüşüne
Yine içimi ısıtırım sevginle
Yine gözlerim güler bakışınla
Yine sesim titrer,sesini duyunca
Yine kalp atışlarım hızlanır seni görünce...
Biliyormusun her kapı çalınışında,
Gelen sensin diye açtım gönül kapısını,
Nasıl da umutlarımı yeşertmiştim,
Baharı üzerime örtmüştüm.
Hangi kapıyı çalsam, açacak olan sendin sanki
Hani biz aşkı arardık,
Yunus misali,
Kavuşmak için gitmeli,
Yanmalı aşkın nârında.
Gözlerde değildi aşk,
Yürekte bulmaktı yüreğindekini...
Dünün acıları,
Bugünün yaralarıyla,
Yarına sancılarla gidiyorum.
Dünün pişmanlıkları,
Bugünün hatalarıyla,
Hepimiz aynıyız aslında,
Kimse kimseyi sevmedi,
Gözleri aklımıza gelmedi,
Gülüşü belirmedi yüzümüzde,
Geceleri uykusuz kalmadı,
Acıları bal eylemedi,
Hüznü yaşıyorum yana yakıla,
Acıları içiyorum kana kana,
Yüreğimin acısını dindiriyorum gözyaşlarımla,
Sadece susuyorum ayrılığa,
Sessiz bir bekleyiş bu, zamana
Uzunca bir yakarış bu, yaradana…
Ne beyaz bir kağıda indi, nede sözler ifade etti yürek acısını
Bunu bir ben bilirdim, birde bana sırdaş olan yalnızlığım
Ne sesi duyuldu, ne de sızısı
Bunu bir ben bilirdim bir de beni seven
Ne beyaz bir kağıda döküldü, ne de kalemin ucundan damladı gözyaşım
Bunu bir ben bilirdim, birde gizlice beni seyreden yalnızlığım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!