Ben yüreğimi maviye boyadım
Ben ömürümü maviye adadım
Ben gönlümü maviye bağladım
Ben maviyi sevdim
Ben maviye gönül verdim
Ben mavi hayallerde
Sevdim İşte
Seni sevdim,türküleri sevdim, maviyi sevdim sayende
Sensizken seni sevmeyi sevdim,
Seni özlemeyi sevdim
Seni merak etmeyi sevdim
Sana ulaşamamayı sevdim
Kapılar kapandı
Perdeler çekildi
Bir mum alevinin ışıttığı odada
Kimbilir ne derdi vardı
Son deminde
Umutlarımı körelmişti
Acıtma canımı,
Ağıtlar yaktırma bana.
Yakma içimi,
Lime lime etme yüreğimi.
Dokunma,
Alma seni benden.
Hep kapanacak kapılar.
Bu gün olmazsa yarın.
Gitmem diyenler,
Gidecek bir gün.
Yine bana tartılmaz hüzünler,
Yeni yeni acılar kalacak.
Ey gönül giy üzerine hüzün kefenini,
Sana inanan mı var
Sus konuşma artık
Yorma kendini
Dilim sana tercüman olmaz artık…
Gözünaydın sevin şimdi,
Hapsetmez artık yüreğim seni
Ayrılığın şerbetini iç kana kana
Gezdiğimiz yerlerde ara beni yana yana
Yollara, ağaçlara, lambalara, aşinaya sor
Kimse duymaz, görmez artık beni
Yaşam bir beyaz perde
Hayat sana oyun oynadı mı
Mutlu sonu hayal ederken
Bize biçilen rollerde.
Rengarenk iken hayat,
Siyah beyaz oldu mu
Saatin 03.30 dayım, yine sensiz
Sabahın olması bir dert
Gecenin bitmesi ayrı bir hüzün
Gecenin sessizliğinde
Radyoda bir Orhan Gencebay şarkısı
“Akşam güneşi “
Yanıbaşıma uzanmış yatan yalnızlığım,
Kal ben gidiyorum desem de
Biliyorum kalmazsın,
Ben olmasam,
Ben sana katlanmasam,
Sana yarenlik etmesem




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!