Bir varmış bir yokmuş diye başlar ya masallar
Biz kendimize masal içinde masal anlatmışız
Meğer yaşadığımız hayat bir masalmış
Kimi mutlu sonla biten,
Nasibini almış bu dünyadan
Kimi yarım kalan,
Hüzün Çiçekleri
Gönül kimi sevdi
Kime yandı ise
Gülleri yüreğinden
Bülbülleri dilinden sundu
hüzünmüdür bütün mevsimlerin
hüzünmüdür gündüzün, gece gibi
ağlamaklımıdır yüreğin
eğer öyleyse bensin
Sen uzak diyarlarda,
Olmuyor böyle özlemekle bitmiyor,
Artıyor hasretin çekilmiyor,
Bir adım gelemiyorsun,
Uzun ve karanlık yollar,
Hayalleri gölgeliyor,
Ben yüreğimi maviye boyadım
Ben ömürümü maviye adadım
Ben gönlümü maviye bağladım
Ben maviyi sevdim
Ben maviye gönül verdim
Ben mavi hayallerde
Sevdim İşte
Seni sevdim,türküleri sevdim, maviyi sevdim sayende
Sensizken seni sevmeyi sevdim,
Seni özlemeyi sevdim
Seni merak etmeyi sevdim
Sana ulaşamamayı sevdim
Kapılar kapandı
Perdeler çekildi
Bir mum alevinin ışıttığı odada
Kimbilir ne derdi vardı
Son deminde
Umutlarımı körelmişti
Acıtma canımı,
Ağıtlar yaktırma bana.
Yakma içimi,
Lime lime etme yüreğimi.
Dokunma,
Alma seni benden.
Hep kapanacak kapılar.
Bu gün olmazsa yarın.
Gitmem diyenler,
Gidecek bir gün.
Yine bana tartılmaz hüzünler,
Yeni yeni acılar kalacak.
Ey gönül giy üzerine hüzün kefenini,
Sana inanan mı var
Sus konuşma artık
Yorma kendini
Dilim sana tercüman olmaz artık…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!