Öyle uzaktan bakmak zor be güzelim,
El gibi durmak kolay değil bitanem,
Canımda can olmuşken,
Tenimde ben olmuşken,
Koyal değil canım,
Uzaktan sevmek.
Hepimiz aşktan dem vurduk,
Sorsan hepimiz maviydik,
Ne sevinçten, nede keder den öldük
Kavuşmalar hep kısaydı,
Ayrılıklar kocattı bizi,
Düşler kâbus gibi çöktü üzerimize,
Hiç olmadım ben sende,
Hiç almadın yüreğine,
Hiç düşmedim düşlerine,
Hiç sevmedin sen beni….
Hiç kalmadın bende,
Bavullar dolusu anılarım var benim,
Hayallerim var, gönlüme yaşatamadığım,
Gecelere emanet ettiğim hüzünlerim var,
Taze taze umutlarım var, tanyeri ağardığında yeşeren.
Göndermeli anıları,meçhule giden bir gemiyle,
Yaşamı bölersek kesitlere
Kimisi hep soluktur,
Kimi gelir, kimi gider,
Gidenler hiç düşünmez,
Kalan umudunu yitirmese de,
Baki kalan hüzündür,
Çocuktuk, aksırır tıksırır bazen de hıçkırırdık,
Bazen ağlar, bazen doyasıya gülerdik.
Toza toprağa boyanır,
Dizlerimiz kanayana kadar oynardık,
Gıkımız çıkmazdı, üfleyince geçerdi acılarımız
Hep büyümeyi ister, büyükmüş gibi davranırdık,
Bulmacam...
Hangi bulmacada bulurum seni,
Nerede olurum?
Bir labirentte mi?
Bütün harfleri koysam yerli yerine,
Ne dilek tut,
Ne de adak ada,
Aşkı hiç bekleme,
Sever diye aldanma,
Boşuna kırma gururunu,
Hüzün oturmasın yüreğine,
Hep mi hayal,
Hep mi düş içindesin be gönül,
Uyan artık desem,
Çıkar mısın hülyalardan,
Gördüğün nedir?
Vuslata bu kadar mı yakınsın,
Bir mum yak,
Gönlümün hüzün odasında,
Aydınlansın tüm dünyam.
Bir bakış fırlat,
Gözlerimin perdesine,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!