Temmuz sıcağında yanmaktayım
Kanım terimle karışmış içimde
Bir vasiyetim vardı benim
Asılmaktı!
Pir sultanın ipinde.
Otuz yedi candı onlar
İnsandı;
Şairdi, yazardı,
Ozandı, sazdı.
Türküleriyle sevgi ekerlerdi
Susturdular...
Yaktılar alevli ateşlerde.
Yakanlar,
Ortaçağın firavunlarıydı;
Karanlık bataklıklarında boğulan.
''Allahu ekber'' sesleriyle…
İnsan, insanı yakar mı?
Oysa bilmiyorlardı hiç,
Sevgisini cömert Tanrı'nın.
Sivas, Sivas, bunu da yaz!
Pir sultanın yurdu
Ey Banaz!
Hızır paşa emir vermiş
Pir sultanlar asılacak,
Pir sulatanlar yakılacak.
Lakin Pir sultanlar ölmez!
Sevgisiz toprak yeşermez
Kendine gel ey insanoğlu
Tanrıya kefen biçilemez!
Kayıt Tarihi : 24.04.2019 11:49:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!