kimse duymadı
ben içimden defalarca öldüm
bir kelimenin ardına saklanıp
kaç kere geri geldim bilmiyorlar
sandılar ki sustum ebediyen
oysa boğazımda dizili kelimeler
kırık cam parçaları gibiydi
konuştukça kanatırdı
o yüzden sessizliği seçtim
kimseye bu hakikatten bahsetmeden
sen
baharın sancısını taşıyan o kadın
ama içinde hâlâ
kışın içinde unutulmuş günler vardı
Persephone gibi
bir ayağın çiçeklerde
bir ayağın gölgelerde
ve ben
senin ışığına alıştığım her anda
karanlığında donakaldım
sevdim
hindibağ çiçeği kadar narin
tek nefeste dağılmaya hazır
ama kökü toprağın en derininde kalmış
ve sen
ne yeryüzüne aittin
ne de bana
ben incinmeyi kabullendim
inciltmemeyi seçtim
kırık kalpler
hep en sessiz yürüyeni bulur ya
işte orada
ben vardım
ve şimdi içimde hâlâ saklı
dağılmış bir çocuk gibi duran duygular
bir daha toplanır mı bilmiyorum
ama bildiğim tek şey
kırılmak sessizdir
ve ben
çok gürültüsüz dağıldım
sen duymasan da
benim içimde
hem bahar, hem yeraltı gibi
hem umut, hem bitiş gibi
ve hâlâ
senin adını taşıyan
bir sessizliğim var...
Kerem Kayar
Kayıt Tarihi : 20.06.2025 23:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Persephone, Yunan mitolojisinde yeraltı dünyasının kraliçesi ve baharın simgesidir. Kış onun yokluğu, bahar dönüşüdür




ya da içine serilmiş bir minder gibi
sessizce oturursun duygunun tam ortasına
Kerem, senin şiirinde o yer hazır zaten
ve hâlâ
senin baktığın taraftan
sessizliğe giriveresi geliyor insanın
teşekkürler, böylesi içtenliğe.....sevgilerimle
Şiirime yüreğinle dokunduğun için teşekkür ederim. Sessizliğin bile anlam bulduğu bir yer varsa, oda sensin. Sevgilerimle Huri
TÜM YORUMLAR (2)